ثروت تاریکی فقر را از زندگی ام پاک کرد

خیارشور شیشه ای بدر

خیار شور را می توانید به صورت خانگی نیز تهیه کنید و در آن هر ماده ای که بخواهید برای خوش طعم کردن و افزایش خواص آن بیفزایید.

خیارشور شیشه ای بدر با قیمت ها و کیفیت های متفاوتی وجود دارد از این رو شما می توانید به راحتی انتخاب کنید.

امروزه به دلیل استفاده فراوان از خیارشور انواع مختلف آن با عطر و طعم متفاوت در کارخانه ها تولید و عرضه شود و شما می توانید مطابق با ذائقه خود هر کدام از آن را تهیه کنید.

خیارشور شیشه ای بدر در بین مردم بسیارپر طرفدار شده است و به دلیل کیفیت عالی آن و قیمت مناسبی که دارد خرید و فروش آن افزایش یافته است.

ثروت تاریکی فقر را از زندگی ام پاک کرد

خیارشور ساندویچی

امروزه شور در میان تمام مردم دنیا محبوبیت دارد و می توان گفت که ایرانیان استاد ساخت خیارشور ساندویچی هستند. از خیار شور یکی از مواد غذایی می باشد که با مصرف آن می توان از مبتلا شدن به سرطان طحال پیشگیری کرد، به دلیل مواد انتی اکسیدان بسیار زیادی که در خیار شور وجود دارد این ماده مغذی دشمن میکروب و سرطان طحال مخصوصا خیار شور برای گلو درد می باشد.

همانطور که می دانید یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین ماده های خوراکی که در کنار انواع غذا می توان مصرف کرد خیار شور زاجکان می باشد که منبعی بسیار قوی از آنتی اکسیدان ها می باشد. مصرف خیار شور به دلیل وجود بسیاری از باکتریهای مفید موجود در آن می تواند دستگاه گوارشی را بسیار قوی کند و در برابر بیماریهای مختلف گوارشی مصون سازد.

ثروت تاریکی فقر را از زندگی ام پاک کرد

خیارشور حلبی

همانطور که می دانید عوامل زیادی در قیمت خیارشور حلبی تاثیر می گذارند مانند میزان حجم خیارشور نوع بسته بندی آن و استفاده از خیار های ریز و تازه که در تعیین قیمت آن موثر می باشند.

قیمت خیارشور حلبی ارزان تر از خیارشور های بسته بندی کوچک است زیرا خرید خیارشور حلبی به صورت عمده و فله میباشد خیارشور در طرح های مختلف مانند خیارشور نمکی و خیارشور سرکه ای موجود است.

این محصول در کارخانه های سراسر کشور تولید می‌شود و در بسته بندی های مناسب و کاملا بهداشتی قرار می گیرد کشور ما به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب و خاک حاصلخیز مناطق زیادی برای کشت خیار دارد.

و در استانهای مختلف کشور خیار کشت و تولید می شود و افراد زیادی در زمینه تولید این محصول فعالیت می‌کنند و خیار های ریز و کوچک را برای درست کردن خیارشور به کارخانه داران میفروشند.

خیارشور را می توان تا مدت زمان طولانی نگهداری کرد برای این منظور بهتر است خیارشور را در ظرف دربسته بریزید و درب آن را محکم ببندید و آن را در محل خنک نگهداری کنید.

ثروت تاریکی فقر را از زندگی ام پاک کرد

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا