با کار در حوزه روفرشی به درآمد دلاری رسیدم

روفرشی ترک 12 متری

از عوامل مهمی که بر روی قیمت تاثیر مستقیم دارد میتوان به الیاف، جنس و ابعاد آن اشاره کرد بنابراین قیمت ارزان ترین روفرشی ترک 12 متری در بازار هم از باقی روفرشی ها در اندازه های دیگر بیشتر است .

خرید روفرشی به صورت عمده یا به صورت تکی و با حذف واسطه ها بسیار مناسب تر است.

در خرید این محصول ابتدا نسبت به نوع آن اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس برای خرید اقدام کنید.

با کار در حوزه روفرشی به درآمد دلاری رسیدم

روفرشی یزدی ۹ متری

شما می توانید جهت اطلاع از قیمت روفرشی یزدی ۹ متری به سایتهای اینترنتی مثل دیجی کالا مراجعه نمایید و از تنوع قیمتی آن مطلع شوید. اما قبل از خرید نسبت به کیفیت و جنس اعلای پارچه ی آن مطمئن شوید تا بعد از خرید و استفاده در صورت بی کیفیت بودن آن دچار ضرر نشوید.

 لازم است بدانید که روفرشی کشدار ترک جزو طرحهای مدرن بوده که ساخت کشور ترکیه می باشد و جنس آنها معمولا از الیاف مخملی و شانل می باشد.

 در حال حاضر شرکتهای زیادی در کشور نسبت به تولید این محصول اقدام کرده اند و همچنین محصولات خارجی هم در کشور موجود می باشد که پیشنهاد ما خرید محصولات ایرانی است چرا که محصولات ایرانی دارای ضمانت بوده و نیز از طرح و نقشهای اصیل ایرانی در طراحی آن استفاده شده است و نیز از پارچه های ایرانی با کیفیت برای دوخت آن بهره برده اند، جدای از آن حمایت از کالای وطنی موجب ارزش افزوده ی بیشتر برای اقتصاد کشور خواهد شد که در بلند مدت فواید آن برای تمام کشور به چشم خواهد آمد.

با کار در حوزه روفرشی به درآمد دلاری رسیدم

روفرشی یلدای کویر یزد

قدمت این روفرشی یلدای کویر یزد به پنجاه سال پیش بر می گردد و یکی از اصلی ترین هنرهای صنعت این شهر محسوب می شود که در تمام نقاط ایران محبوب است.

این روفرشی دارای انواع طرح های ترنج، خشتی، افشان، لچک و غیره می باشد و دارای ضخامت های مختلف است که هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارد.

همانطور که می دانید بیشترین کاربرد این روفرشی ها در منازل جهت جلوگیری و آسیب به فرش است اما در بسیاری از موارد دیگر هم می تواند کاربرد داشته باشد.

با کار در حوزه روفرشی به درآمد دلاری رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا