با این ایده از تمامی رقبا سبقت گرفتم و ثروتمند شدم

فریم عینک Porsche

فریم عینک چینی دارای ابعاد هندسی مختلفی از جمله گرد و چهارگوش می باشد که همواره طرح های در نظر گرفته در تولید این محصول توسط طراحان چینی به روز می شود همچنین فریم عینک Porsche می تواند به سبک های نیم فریم و یا فریم کامل تولید شود که معمولا شکل و نوع عدسی تعیین کننده این ویژگی می باشند.

فریم عینک دارای ایمنی بالایی جهت نگهداری عدسی بوده و به دلیل استفاده از مواد سبکی چون کائوچو و پلاستیک بسیار راحت است و حساسیتی ایجاد نخواهد کرد.

در ساخت فریم عینک چینی از موادی چون تیتانیوم نیز استفاده می شود که با ترکیب با دیگر فلزات در انواع مختلف آلیاژ تولید می گردد که مقاومت بالایی دارد.

با این ایده از تمامی رقبا سبقت گرفتم و ثروتمند شدم

فریم عینک طبی دیور

قیمت فریم عینک طبی دیور بر اساس دو فاکتور مهم میزان تقاضای بازار جهت خرید و فروش و همچنین نوع متریال استفاده شده می تواند متغیر باشد.

همچنین به علت وارداتی بودن این اکسسوری عینک نوسانات نرخ ارز بر روی قیمت این فریم ها تاثیر خواهد داشت.

در بازار خرید و فروش عینک معمولا بازه قیمتی این نوع محصول بین 120.000 هزار تومان تا 500.000 هزار تومان می باشد.

اگر قصد خرید فریم عینک چینی با بهترین قیمت را دارید می توانید به سایت ما مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه خریداری کنید.

بدین منظور نیز می توانید به راحتی با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی مشتریان عزیز خواهند بود.

با این ایده از تمامی رقبا سبقت گرفتم و ثروتمند شدم

فریم عینک اکسیژن

فریم عینک اکسیژن بر اساس طرح و کیفیت و جنس مختلفی که دارند، دارای رنگ ها و مدل های متفاوتی می باشند.

معمولا عینک های کاوردار مانند سایر عینک های دیگر بسیار شیک و زیبا و متنوع می باشند.

استفاده از این عینک ها دارای ویژگی های خیلی خوبی می باشد که نمونه ای از این ویژگی ها، عدم نیاز به حمل دو عینک می باشد.

با این عینک ها می توانید هم استفاده طبی داشته باشید و هم استفاده دودی. ودیگر مزایای آن مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر عینک ها است.

در صورتی که شما یک مجموعه قاب و کاور و عدسی خریداری کنید، می توانید در ازای آن برای رنگ کاور نیز گزینه های متعددی را در اختیار داشته باشید.

با این ایده از تمامی رقبا سبقت گرفتم و ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا