با عبور از سربالایی‌ های کسب ‌و کار به سرازیری ثروت رسیدم

ارده کنجد فله

همانطور که از نام ارده کنجد فله مشخص است ماده اصلی تشکیل دهنده آن کنجد است. کنجد یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و کلسیم به شمار می‌رود. ویتامین‌های موجود در ارده شامل ویتامین‌های گروه ب، ویتامین آ، د. و … است. ارده سرشار از اسید‌های چرب غیر اشباعی نظیر امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹ است. دانه‌های کنجد موجود در ارده دارای ۲۰ تا ۲۵ درصد پروتئین، ۵۰ درصد چربی و به نسبت مساوی اسیدلینولئیک و اولئیک است. همچنین ارده از نظر اسید‌های آمینه سولفوردار و تریپتوفان نیز غنی است. رنگ ارده قهوه ای مایل به زرد است، بافت نرم و صاف روغنی داشته و طعم آن کمی تلخ می باشد. ارده سرشار از مواد مغذی است که خطر ابتلا به التهاب را کاهش می دهند، برای پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی مفید بوده و خواص ضد سرطانی دارند. خوردن بیش از حد ارده کنجد به این دلیل که حاوی چربی بالا و کالری زیادی است موجب چاقی و اضافه وزن خواهد شد پس اگر شما فرد کم تحرکی هستید و پیاده روی منظم ندارید یا ورزش نمی کنید، با خوردن زیاد این ماده غذایی حتما چاق خواهید شد.

با عبور از سربالایی‌ های کسب ‌و کار به سرازیری ثروت رسیدم

ارده فله

ارده فله یکی از محبوب‌ ترین خوراکی‌ های سنتی است که طعم و مزه آن هرگز قدیمی نمی ‌شود. این خوراکی خوشمزه را می ‌توانید به تنهایی یا در کنار سایر خوراکی‌ ها همچون عسل نوش جان کرده و از تأثیرات مثبت آن بر سلامتی جسم و ذهن خود بهره‌ مند شوید. ارده فله کیلویی یکی از محصولاتی است که با کیفیت بالا و به قیمت عمده عرضه می شود. خرید ارده و مصرف منظم آن به علت وجود منابع فراوان پروتئینی، ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی، دارای خواص درمانی بسیار زیادی است و در طب سنتی کشورمان، از خوراکی‌های پرکاربرد است. مهم ترین خواص ارده فله کیلویی (5کیلویی و10کیلویی و20کیلویی) حاجی شابلی عبارتست از: کاهش فشار خون و کلسترول بد خون و پیشگیری از بیماری‌های قلبی، جلوگیری از بروز انواع سرطان به علت وجود آنتی‌اکسیدان‌های فراوان، سلامت و استحکام دندان و استخوان‌ها به‌خاطر کلسیم موجود در شیره ارده، کاهش و رفع بیماری‌های رحم و تخمدان در خانم‌ها و تنظیم شرایط قاعدگی.

با عبور از سربالایی‌ های کسب ‌و کار به سرازیری ثروت رسیدم

ارده و سه شیره

محصول ارده و سه شیره با توجه به ترکیبات بسیار مفید که دارد گزینه بسیار مناسبی برای رده های سنی مختلف محسوب می شود. قبل از هر چیز باید بگوییم که ارده و سه شیره با ترکیب سه نوع شیره پرخاصیت انگور خرما و توت به دست می آید. این محصول طعم بسیار خوبی دارد به گونه ای که با ذائقه اکثر افراد تناسب می یابد. ارده و سه شیره طبع خیلی گرمی دارند که معمولا افراد قبل از هر دلیل دیگری به علت طبع گرم از آن استفاده می کنند.

با عبور از سربالایی‌ های کسب ‌و کار به سرازیری ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا