افسار ثروتمند شدن در دستان خودتان است!

گردو عالی

در خرید و فروش گردو عالی می توان بر اساس کیفیت برای گردو عالی قیمت تعیین کرد از این رو در هنگام خرید ممکن است شما با قیمت های مختلفی مواجه شوید.

اما باید بدانید که اگر می خواهید از خواص بی نظیر گردو بهره مند شوید باید بهترین نوع آن را تهیه کنید از این رو می توانید جهت خرید گردو عالی با ما ارتباط بگیرید.

به دلیل آنکه گردو نسبت به تمامی آجیلها و میان وعده های هم خانواده خود میزان امگا 3 و 6 بیشتری دارد، تولید گلبولهای قرمز و گردش خون را در بدن انسان تسریع می نماید.

همین امر سبب شده فشار خون و میزان رقیق بودن آن کاهش یافته و سطح گلوکز افراد مبتلا به بیماری دیابت را پایین آورد.

افسار ثروتمند شدن در دستان خودتان است!

گردوی تازه در ارومیه

شاید برایتان سوال باشد که خواص گردوی تازه در ارومیه چیست؟ در پاسخ باید بگویم که گردو دارای خواص متعدد و انواع ویتامینها، امگا۳، ترکیبات اسیدی و املاح بسیاری است که تاثیرات مثبتی بر روی کبد گذاشته که عملکرد ان را بهبود می بخشد.

به نوعی خوراکی خوشمزه که پوسته ای سفت دارد که مغز را در برگرفته گردو میگویند و بیشتر در آجیل از آن استفاده می شود.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان گردو در جهان است که ارائه دهنده  گردوهای با کیفیت و مرغوب است.

کشور ما به دلیل داشتن باغات بسیار و آب و هوای مناسب دارای گردوهای تازه و باکیفیت است.

درخت گردو از خاورمیانه به آمریکا، روم و انگلستان رفت که درختی تک پایه است و بلندی ان به ۱۰ الی ۲۵ متر نیز می رسد، گلهایش به صورت نر و ماده و مرغوب ترین گردو را در ایران شهر تویسرکان و ارومیه دارد.

افسار ثروتمند شدن در دستان خودتان است!

گردو خیس بدون پوست

قیمت گردو خیس بدون پوست یکی از موارد مهم در هنگام خرید این محصول است که می توان آن را با توجه به فواید فراوانش با قیمتی مناسب تهیه کرد.

گردو با پوست خیس دارای فواید فروانی است از گذشته گردو را به خاطر طعم دلپذیرش با پنیر در صبحانه و یا به همراه آجیل می خوردیم.

می دانیم که گردو یکی از مغزهای متداول و پرخاصیت در دنیا است که مصرف آن همواره تاکید می شود و برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

از آن جایی که پوست سبز گردو نیز فواید زیادی دارد عده ای از مردم آن را با پوست سبز می خرند و برای درمانی بیماری ها از آن استفاده می کنند.

به طور کلی مصرف گردو فواید زیادی دارد و استفاده از آن موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شما و شاداب و سالم ماندن پوست شما می شود به همین جهت است که استفاده از گردو بسیار سفارش می شود.

افسار ثروتمند شدن در دستان خودتان است!

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا