پتانسیل ثروتمند شدن را در خودم دیدم

پسته

پسته در ایران رقمهای مختلفی دارد از جمله  پسته کله قوچی، پسته فندوقی، پسته اکبری رفسنجان، پسته بادامی، پسته ممتاز، پسته خنجری و غیره که هر کدام ویژگیهای خاص خود را داشته و در نهایت قیمت هر کدام با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

پسته ارزش غذایی فراوانی دارد دارای مواد مغذی و مفیدی مانند: فیبر، کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم، روی، مس، منگنز، ویتامین A، ویتامین E، ویتامین K، ویتامین B1، ویتامین B6، بتاکاروتن، لوتئین، کربوهیدراتها، پروتئینها، پتاسیم، نیاسین، فولات و غیره است. جالت است بدانید در بین تمامی رقمهای پسته، پسته اکبری ارزش غذایی بالاتری دارد و پر خاصیت تر است و برای شادابی و طراوت پوست بسیار مفید می باشد.

پتانسیل ثروتمند شدن را در خودم دیدم

پسته خام مرغوب

مغز پسته خام مرغوب، یکی از اصلی ترین اقلام آجیل می باشد پسته، در حقیقت بذر درخت پسته می باشد.

این گیاه اکثرا در شهرستان رفسنجان ودامغان ایران رشد می کند و یکی از خوش طعم ترین انواع آجیل در جهان به حساب می آید.

برای خرید خوش طعم ترین پسته خام و بو داده بهتر است فروشگاه های بزرگ پخش پسته در کشور را بشناسید‌.

پسته یکی از پر فروش ترین انواع آجیل است که در مناطق با آب و هوای گرم و معتدل کاشته می گردد به طور معمول درختان پسته بومی کشور ایران هستند، به جز ایران کشورهای دیگری هم مثل آمریکا، افغانستان، و حتی نواحی مدیترانه به طور سالانه کاشت پسته را دارند.

اما در کل نیمی از تولیدات پسته جهان به وسیله کشاورزان ایرانی تامین می‌ گردد بر همین است که در بازار های جهانی خرید و فروش آجیل می توانید تنوع زیادی از پسته های کشور ایران را پیدا کنید هر چند که بعضی از پسته ها مربوط به کشور های دیگر هستند.

ولی به صورت کلی می توان گفت با کیفیت ترین پسته ایران در شهر هایی مانند دامغان و رفسنجان تولید می‌ گردد، این نوع پسته ها به طور عمده دارای قیمت نسبتاً بالایی نیز هستند.

پتانسیل ثروتمند شدن را در خودم دیدم

 پسته خام خشک

این پسته خام خشک به راحتی مصرف می شوند و با دست می توان آن ها را شکسته و این محصولات را استفاده کرد.

شرایط آب و هوای کشور ما به گونه ای است که بهترین انواع پسته ها را به بازار های خارجی ارسال می کند.

پسته های خانم ایرانی دارای اندازه های درشتی هستند و مغز آن ها قابل مشاهده می باشد، این کالا ها به صورت خام و بو داده عرضه می‌ شوند و اختلاف قیمت این محصولات کاملا قابل مشاهده می باشد.

پسته یکی از دانه های آجیلی گران قیمت می باشد که دارای استفاده بسیار زیادی است، آن ها به عنوان آجیل ها مورد استفاده قرار می گیرند و در صنایع مختلف بالاترین کاربرد را به خود اختصاص داده اند.

پسته سرشار از خواص درمانی بوده و انواع خام آن ها برای درمان مورد استفاده قرار می گیرند، پسته های خام برای افزایش تعداد گلبول های قرمز خون مناسب هستند آن ها باعث از بین رفتن فقر آهن می گردند.

پتانسیل ثروتمند شدن را در خودم دیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا