با چند راه ساده ثروتمند شدم

شاید افراد تصور کنند که برای رسیدن به ثروت حتما باید یه سرمایه بزرگ داشته باشند در صورتی که این تصور اشتباه است و افراد می توانند حتی بدون سرمایه زیاد هم به ثروت برسند و فقط کافیست که اراده داشته باشند و با تحقیق و یادگیری مهارت به موفقیت برسند. برای من رسیدن به ثروت از راه تجارت بود و خیلی خرسندم که این مسیر را انتخاب کردم. در ادامه این مطلب با انواع برنج آشنا شوید.

برنج تایلندی در تایلند

طبیعت برنج تایلندی در تایلند، سرد و خشک و سرشار از کلسیم و آهن و منیزیم و فسفر و ویتامین b1 و ویتامین b3 و ویتامین b5 و پتاسیم و منگنز و سلنیوم و مس و امگا 6 است.

اسیدهای چرب از جمله خواص برنج می توان به تامین انرژی فوری کاهش فشار خون تقویت سیستم ایمنی پیشگیری از سرطان بیماریهای قلبی و کم خونی تقویت متابولیسم مراقبت از پوست کمک به هضم غذا کاهش روند پیری تنظیم و بهبود حرکات روده و تثبیت قند خون می باشد.

اکثر انسانهای کره زمین برنج را دوست دارند و در بیشتر اوقات در وعده های غذای آنها و حتی در صبحانه مصرف می کنند خیلی از ما ایرانیها فرق بین پلو و چلو را نمی‌دانیم و بیشتر فکر می‌کنیم آنها فقط یک اسم است که در کنار منوی غذاهای ایرانی مشاهده می شود.

با چند راه ساده ثروتمند شدم

برنج صدری

برنج صدری و بعضی از برنج های دیگر زود کشت می شوند و بعضی از آنها دیر و دیگر گونه های آن به صورت متوسط کشت می شود.

هر کدام دوره رشد، کشت و حتی در فواصل مختلف برداشت می شود به طور میانگین هر سه دوره از ۱۳۰ روز شروع و تا ۱۸۰ روز به طول می کشد.

کارشناسان در تحقیقات خود متوجه شدند که برنج بیش از ۹ هزار سال پیش در کشور چین برای اولین بار به کشت رسید.

 بعدها به آسیای شرقی و جنوب آسیا و در آخر به اروپا و آمریکا راه یافت و در سال‌های اخیر بیشترین میزان تولید برنج به کشورهای چین و هند تعلق گرفت.

با چند راه ساده ثروتمند شدم

برنج کامفیروزی مهرشاد

برنج کامفیروزی مهرشاد گیاهی است که علاقه بسیار زیادی به آب دارد و نسبت به سایر غلات آب بیشتری مصرف می کند.

 تحقیقات نشان داده اگر دمای آب از ۲۰ درجه پایین‌تر باشد باعث دیر رسیدن دانه می شود و اگر از ۳۰ درجه بالاتر باشد باروری برنج به دلیل کم بودن اکسیژن در آب کاهش پیدا می کند.

برنج از لحاظ میزان تولید رتبه سوم را در دنیا به خود اختصاص داده است اکثر کشورهایی که در بعضی از مناطق آنها هوای مرطوب و شرجی و آب کافی دارند، کشت می شود که برای رشد، دما باید بین ۲۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باشد.

با چند راه ساده ثروتمند شدم