قدرت ذهنم من را به سمت ثروت برد

بارها شنیده اید که می گویند هر آنچه را که می خواهی ابتدا در ذهنت تصور کن تا به آن دست یابی. شما می توانید با انجام این کار و تکرار روزانه به موفقیت و پیشرفت برسید. این تکنیک برای من بسیار عالی بود چرا که راه های جدیدی به روی من باز شد و توانستم وارد دنیای تجارت شوم و کسب و کار بسیار پولسازی را برای خودم به وجود آوردم.

رب انار کارخانه

برای تهیه و پخت یک رب انار کارخانه و خوش طعم ابتدا لازم است که مقدار مشخصی انار تازه را به خوبی شسته و دانه کنید مقدار انار بستگی به خودتان دارد اما می توانید از حدود 10 کیلو انار استفاده نمایید، نکته بعد این که سعی شود که پره های سفید انار کاملا از دانه ها جدا شده و چیزی داخل دانه ها نماند.

اکنون دانه های انار را داخل یک قابلمه مناسب ریخته و در حدود سه لیوان آب هم به آن اضافه کنید و روی حرارت گذاشته تا دانه های انار به خوبی له شده و پخته شوند.

در مرحله بعد باید دانه های پخته انار را درون یک سبد یا صافی که زیر آن قابلمه یا لگن قرار داده اید، بریزید تا آب انار خارج شده و صاف شود بهتر است با دست به خوبی دانه ها را فشار دهیم که آب آنها کاملا خارج شود.

قدرت ذهنم من را به سمت ثروت برد

رب انار در مازندران

نکته مهمی که در مورد تهیه رب انار در مازندران وجود دارد این است که اگر از انارهای ترش در پخت این محصول استفاده نمایید قطعا رب انار شما هم ترش می شود و اگر طعم انار شیرین باشد، رب اناری شیرین به دست خواهد آمد و اگر رب انار ملس می خواهید باید از ترکیب انار ترش و انار شیرین در تهیه آن استفاده کنید.

البته به طور کلی طعم رب انار بیشتر به سمت ترشی است زیرا میوه انار ویتامین ث فراوانی دارد اما می توان با افزودن مقداری شکر طعم آن را شیرین تر کرد همچنین برخی افراد در انتهای پخت رب انار کمی نمک هم به آن اضافه می کنند که بستگی به نظر و سلیقه هر فرد دارد.

نکته دیگر این که برای تهیه یک کیلو رب انار باید حدود ده کیلو انار تازه به کار ببرید البته این مقدار حدودی و تقریبی است و بستگی به میزان غلظت رب انار شما دارد اما یک دستور کلی است که تا حدی می تواند راهنمای شما در مورد مقدار انار باشد.

قدرت ذهنم من را به سمت ثروت برد

رب انار فله

در مورد نگهداری رب انار فله هم باید گفت که حتما آن را در یخچال نگهداری نمایید مخصوصا اگر غلظت آن کمتر و مانند شیره انگور باشد اما اگر فضای کافی در یخچال ندارید می توانید رب انار را غلیظ تر تهیه کرده و آن را کنسروی کنید.

در این صورت می توان رب انار را مانند رب گوجه در محیط سرد بیرون از یخچال هم نگهداری کرد روش کنسروی کردن هم به این شکل است که رب انار را به همان حالت داغی و قبل از سرد شدن درون شیشه بریزید و درب آن را بسته و درون قابلمه ای پر از آب بجوشانید بعد از حدود 20 دقیقه جوشاندن شیشه ها را از قابلمه خارج کرده و به صورت بر عکس قرار دهید تا خنک شوند.

قدرت ذهنم من را به سمت ثروت برد