رشد مغز با کلم پیچ بیشتر می شود

سبزیجات برگ سبز مانند کلم پیچ و اسفناج سرشار از ویتامین هستند. آنها مملو از آنتی اکسیدان هایی هستند که خطر زوال عقل را در آینده کاهش می دهند.

آنها همچنین رشد سلول های جدید مغز را تقویت می کنند. در حالی که سبزی ها بسیار سالم هستند، والدین وادار کردن فرزندانشان به خوردن آن ها دشوار است. امروزه فروش کلم پیچ صادراتی با استقبال فراوانی مواجه شده است.

کلم پیچ همچنین پروتئین زیادی برای سبزی برگ دارد. آهن، فولات و ویتامین B6 را که برای ساختن مولکول‌های مغزی مانند سروتونین و دوپامین لازم است را به این موارد اضافه کنید، و واضح است که کلم پیچ غذای مغز است. اسفناج سرشار از فولات و ویتامین ها با احتمال کمتر ابتلا به زوال عقل در زندگی مرتبط هستند. کلم پیچ یک غذای فوق العاده است که مملو از آنتی اکسیدان ها و چیزهای دیگری است که به رشد سلول های جدید مغز کمک می کند.

رشد مغز با کلم پیچ بیشتر می شود

تاثیر کلم پیچ بر تقویت استخوان ها

ورزش‌ های تحمل وزن مانند پیاده‌روی، دویدن و بالا رفتن از پله ‌ها می ‌توانند به شما در ساختن استخوان‌ های قوی و کاهش سرعت کاهش استخوان کمک کنند. اکنون لیست قیمت روز کلم را به منظور تهیه و استفاده از مزایای آن به صورت اتوماتیک منتشر می شود.

کلم پیچ غنی از ویتامین K با تقویت فعالیت استئوتروفیک (تشکیل استخوان و تقویت) نقش مهمی در سلامت استخوان ایفا می کند در حالی که ویتامین C با تقویت تولید کلاژن باعث تقویت استخوان ها می شود. نوشیدن آب کلم پیچ تازه یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن مقادیر زیادی از مواد مغذی از این غذای فوق العاده است.

همراه با سایر سبزی های برگ تیره، کلم پیچ حاوی کلسیم و ویتامین K است که می تواند پوکی استخوان را کاهش دهد. در واقع کلم پیچ در هر کالری کلسیم بیشتری نسبت به یک لیوان شیر دارد، محققان حداقل 45 فلاونوئید مختلف را در کلم پیچ، موادی با اثرات آنتی اکسیدانی شناسایی کرده اند.

رشد مغز با کلم پیچ بیشتر می شود

تاثیر وجود امگا3 در کلم پیچ

بهترین منبع امگا 3 ماهی های چرب است، اما کلم پیچ نیز منبع خوبی است – یک فنجان 121 میلی گرم اسیدهای چرب امگا 3 سالم را تامین می کند. شما می توانید با توجه به قیمت کلم صادراتی آن را به صورت منظم در وعده های غذایی خود قرار بدهید.

کلم پیچ حاوی چربی بسیار کمی است، اما بخش زیادی از چربی موجود در آن اسید چرب امگا 3 به نام آلفا لینولنیک اسید است. با توجه به محتوای کالری بسیار کم آن، کلم پیچ یکی از مغذی ترین غذاهای موجود است. خوردن کلم پیچ بیشتر راهی عالی برای افزایش چشمگیر کل محتوای مواد مغذی رژیم غذایی شما است.

رشد مغز با کلم پیچ بیشتر می شود