ثروت می خواهی هدفت را مشخص کن

موفقیت چیزی نیست که بدون تلاش به آن برسید، بلکه ذهنیتی است که برای رسیدن به اهداف و رشد فردی باید آن را برگزینید. من نیز در جهت رسیدن به اهدافم سخت تلاش کردم و با قدم نهادن در عرصه تجارت به موفقیت رسیدم. با ما همراه باشید تا با محصول تجاری من یعنی میگو بیشتر آشنا شوید.

میگو تازه امروز

از مهمترین مشخصات میگو تازه امروز، تازه و محکم بودن سر آن و تا حدودی سفت بودن بدن است، در صورتی که سر میگو بسیار شل باشد و بدن آن نیز حالت آویزان بودن داشته باشد تا حدودی می توانید اطمینان یابید که این میگو کهنه است.

در واقع قسمت سر این آبزی در قیاس با سایر نقاط بدن، زودتر خراب و فاسد شده و عامل مهمی برای تشخیص میگو تازه و مرغوب از انواع نسبتا کهنه تر آن به شمار می رود.

همچنین عامل مهم دیگر برای تشخیص تازگی، لزج نبودن بسیار زیاد میگو است، درواقع در طی تماس مستقیم دست با میگو، نباید لزجی زیادی را احساس کرده و بوی تازگی میگو باید به خوبی به مشام برسد.

ثروت می خواهی هدفت را مشخص کن

میگو با پوست

با توجه به اطلاعات دقیقی که در مورد میگو با پوست به دست آوردید می توانید در ادامه با مشخصات آن آشنایی لازم را کسب کنید و این میگو با پوست را مورد استفاده قرار دهید.

یکی از مشخصه بارز این میگو این است که بسیار تازه می باشد و دارای اندازه درشتی است که پس از طبخ می توانید سر، رگ و پوست آن را جدا سازی نمایید.

از دیگر مشخصات با پوست می توان به رنگ سفید آن اشاره نمود میگو به‌ سرعت پخته می‌ شود و می‌ توانید آن را خشک کرده و یا تازه مصرف کنید.

برای خرید میگو با پوست می توانید راه های زیادی را امتحان و این فرآورده را با بهترین کیفیت به دست بیاورید و از مزایای فوق العاده آن بهره لازم را ببرید.

ثروت می خواهی هدفت را مشخص کن

میگو تازه اصفهان

ید به راحتی و در بسیاری از غذاها به راحتی یافت نمی شود اما ید موجود در میگو تازه اصفهان برای کنترل عملکرد تیروئید و سلامت مغز و استخوان مورد نیاز است.

میگو همچنین منبع خوبی از کالری، پروتئین، سلنیوم، ویتامین B12، آهن، فسفر، نیاسین، روی، منیزیم، امگا3 و آنتی اکسیدان است که ممکن است فواید سلامتی مختلفی داشته باشد.

این غذای دریایی به دلیل کالری کمی که دارد، منبع عالی از پروتئین نیز می باشد و یک وعده 84 گرمی میگوی بخارپز شده، حدود 84 کالری و 20 گرم پروتئین بدن را تامین می کند.

میگوهایی که کبابی، آب پز، بخارپز یا پخته شده اند، اغلب انتخاب سالم تری هستند اما در رستوران ها و هتل های شهر اصفهان از نمونه سرخ شده آن هم استفاده می کنند که بسیار لذیذ است.

ثروت می خواهی هدفت را مشخص کن