ایرانسل حامی نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار

ایرانسل حامی نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار

ایرانسل اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، با حمایت از نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، برای ارائه جدیدترین فناوری‌های روز حوزه شهری در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

به‌روزترین‌ها– به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، نخستین اجلاس و نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار، از ششم تا نهم بهمن ۱۴۰۱،  از ساعت 17 تا 22، در مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود و اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، حامی آن است. ایرانسل در این نمایشگاه با حضور در سالن دو، جدیدترین راهکارها و خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و مبتنی بر هوشمندسازی شهری را به علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان ارائه می‌کند.

از جمله خدمات و محصولات دیجیتال ایرانسل در این نمایشگاه، می‌توان به پلتفرم جامع آموزش آنلاین دانا، راهکار تبلیغات هوشمند با عنوان «یلو ادوایز (Y’ello Adwise)» و بازار دیجیتال تبادل API با عنوان «یلو هاب (Y’ello Hub)» اشاره کرد.

از مهم‌ترین چشم‌اندازهای ایرانسل در حوزه راهکارهای سازمانی، همراهی با کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال و تجهیز آن‌ها به پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز حوزه ICT است. راهکارهایی همچون سرویس موبایل سازمانی (MVPN)، سیستم بی‌سیم ایرانسل  «واکه (PoC)» و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان (FMS)، تنها چند مورد از خدماتی است که برای قرارگیری کسب‌وکارها در مسیر تحول دیجیتال، توسط ایرانسل، در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

محورهای اصلی این رویداد شامل مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، اقتصاد پایدار و امنیت در شهر هوشمند است و از بزرگترین گردهمایی‌های مشترک ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، با هدف توانمندسازی شهرهای نوآور و ارائه خدمات نوین شهری، به شمار می‌رود.

در این نمایشگاه بیش از 280 مشارکت کننده از جمله معاونت‌های اقتصادی، علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های صمت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نفت، نیرو، اقتصاد، علوم و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری‌های کلانشهرها، اپراتورهای تلفن همراه، بانک ها، بیمه‌ها، صنایع سبز، خودروسازها و شرکت های دانش بنیان حضور دارند.

رونمایی از آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری هوشمند و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در عرصه هوشمند‌سازی، عقد تفاهم‌نامه‌های سرمایه‌گذاری، برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی نیز از رویدادهای جانبی این نمایشگاه است.

ایرانسل، که از روز اول مرداد ۱۳۹۹، موفق شده نخستین سایت تجاری 5G را در ایران راه‌اندازی کند، هم‌اکنون با راه‌اندازی ۳۵۱ سایت نسل پنج در سراسر کشور، رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران است و همزمان با گسترش پوشش شبکه نسل پنج، مطالعه بر روی نسل ششم تلفن‌همراه یا 6G را نیز از آغاز سال ۱۳۹۹ با همکاری مراکز معتبر دانشگاهی و تأکید بر بومی‌سازی این فناوری آغاز کرده است. فناوری‌های نوین ارتباطی مهمترین ابزار تحقق شهر هوشمند و شهر دیجیتال‌اند که ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در تحقق آرمان‌های شهر هوشمند، همواره در جهت بکارگیری این فناوری‌ها گام برداشته است.