با راهکار معرکه ‌ای ثروتم را از صفر به هزار رساندم

با توجه به این ‌که دنیا به سمت تکنولوژی پیش می‌ رود امروزه کسب ‌و کارهای جدیدی پدید آمده‌ است که روند ثروت‌ سازی را تغییر داده است. یکی از این کسب‌ و کارها تجارت به سبک نوین می ‌باشد که برخلاف تجارت سنتی که سرمایه هنگفتی را نیاز داشت.در این نوع تجارت سودآوری با سرمایه کم نیز امکان ‌پذیر است. من با استفاده از این نوع کسب ‌و کار در حوزه غذای ماهی شروع به فعالیت کردم و در عرض چند ماه ثروت خود را از صفر به هزار رساندم.

غذای ماهی دیسکس سرا

افرادی که در زمینه پرورش ماهی فعالیت دارند به خوبی می دانند غذای ماهی دیسکس سرا از مهمترین فاکتورها در رشد این ماهی می باشد و در کل نوع و میزان تغذیه در رشد و پرورش تمامی ماهیان موثر می باشد. آب، تغذیه، میزان دی اکسید کربن در آب و همچنین میزان اکسیژن، کیفیت آب، دمای آب، همگی از فاکتورهایی می باشند که ماهی دیسکس سرا برای رشد مناسب، بدان نیازمند است و شرایط محیطی، شرایط نوری، تراکم ماهیان را رقم می زند. نکته جالب این است که در میان تمامی این عوامل، تغذیه حرف اول را می زند و از طرفی هزینه بیشتری را نیز در بر دارد و حدود پنجاه درصد هزینه ها را شامل می شود، همچنین شرایط نوری باید طوری باشد که ماهیان بتوانند غذای خود را مشاهده و از آن تغذیه نمایند. از این رو شیوه غذا دهی و میزان غذای مصرفی ماهیان مهم و حائز اهمیت می باشد و بدون تغذیه مناسب، رشد و تکثیر موفق ماهیان امکان پذیر نمی باشد.

با راهکار معرکه ‌ای ثروتم را از صفر به هزار رساندم

غذای ماهی صنعتی

قیمت غذای ماهی صنعتی تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین و تصویب شده و یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت آن نقش بسیار موثری دارد، میزان عرضه و تقاضای محصول است. این محصول به علت داشتن ریز مغذی ها باعث هضم بهتر غذا در سیستم گوارشی ماهی نیز می شود. یکی از علت های محبوبیت خوراک ماهی صنعتی در بازار بین مردم، کیفیت بسیار بالای محصول مورد نظر می باشد. راز موفقیت کشورهای بزرگ تولیدکننده این خوراک ماهی، توجه داشتن به کیفیت می باشد و این که از موادهای عالی‌ استفاده می نمایند. به خوبی بازارها را بررسی کرده و در همین حال با قیمت های نازلی نیز به پخش محصولات خود می پردازند.

با راهکار معرکه ‌ای ثروتم را از صفر به هزار رساندم

غذای ماهی گوپی بچه

شرکتهای مختلفی در تلاش هستند که با دانش و فناوری روز غذای ماهی گوپی بچه را تولید نمایند. طبیعی بودن غذا این کمک را به آنها می کند که سریعتر رشد کنند و بالغ شوند و به همین دلیل توصیه می شود که اگر قصدتان نگهداری طولانی مدت از این گونه می باشد، از غذای طبیعی ماهی گوپی استفاده نمایید. این نوع از غذا به گونه ای تولید شده است که بسیار شبیه به تغذیه ی اصلی ماهی در آب دریا می باشد با این تفاوت که شما در آکواریم به آنها می دهید. تولید کنندگان این ماده ی غذایی در این فکر هستند که با استفاده از روشهای نوین تا حد امکان مواد مغذی مورد نیاز ماهی را در آن جای دهند. غذای طبیعی ماهی گوپی در حجمها و اندازه های مختلف آماده ی عرضه به مشتریان می باشد.

با راهکار معرکه ‌ای ثروتم را از صفر به هزار رساندم