ثروت خود را با گلاب معطر کردم

الهام بخش زندگی من، شرح حال کسانی بوده است که امکانات و استعدادهای خود را به کار می گیرند تا به موفقیت ها و نتایجی تازه، چه برای خود و چه برای دیگران دست یابند. من با نگاه کردن به زندگی افراد موفق توانستم پند بگیرم و به طور جدی شغل جدید خود را در بستر اینترنت پیش برده و در زمینه گلاب با تجارت الکترونیک به ثروت رسیدم.

گلاب قدح

گلاب قدح از ممتاز ترین گلاب های ارائه شده کاشان می باشد که در نوع معمولی و صادراتی تولید و ارائه می گردد.

بسیاری از افراد برای روشنی پوست خود و همچنین آبرسانی برای پوست صورت، از مواد طبیعی مانند گلاب استفاده می کنند که ضمن داشتن مواد معدنی و عالی، خواص فوق العاده ای را برای پوست اعمال می کند.

گلاب قدح، از برندهای درجه یک در تولید گلاب ایرانی می باشد که با بهره گیری از فرمولاسیون گلاب گیری کاشان و همچنین گل های محمدی اصل پرورش یافته، محصولی ناب و خالص را برای مصرف ارائه می کند.

این محصول صرفا در کارخانه تولیدی قدح، در دو نوع خط تولید عرضه می شود که خط تولید صادراتی این محصول، دارای آنالیزهای تخصصی توسط مهندسان باتجربه می باشد که استاندارد و خالص بودن محصول را کنترل‌ نمایند.

ثروت خود را با گلاب معطر کردم

گلاب دو آتیشه ربیع

قیمت گلاب دو آتیشه ربیع  تا حد زیادی به برند آن بستگی دارد و در هنگام خرید بهتر است به نام و بسته به نوع بسته بندی توجه داشته باشید.

عیار گلاب یکی از عوامل تعیین کننده قیمت گلاب دو آتیشه در بازار است از دیگر عوامل موثر بر قیمت گلاب دو آتیشه می توان به نرخ ارز روزانه میزان تولید و غیره اشاره کرد.

قیمت هر یک لیتر گلاب ربیع در حدود قیمتی 30 الی 40 هزار تومان می باشد.

تقاضا و عرضه نقش مهمی در قیمت گلاب دو آتیشه ربیع دارد و اگر عرضه این محصول در بازار کمتر از تقاضای خرید آن باشد قیمت گلاب ربیع به سرعت افزایش می یابد.

جهت سفارش این محصول با ما تماس بگیرید تا آگاهی های بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم و این محصول را برای شما در مدت زمان کوتاه ارسال نماییم.

ثروت خود را با گلاب معطر کردم

گلاب صنعتی

گلاب صنعتی فرآوردی ارگانیک و طبیعی با درجات خلوص مختلف است که در صنایع تولیدی مانند لوازم آرایشی به عنوان ماده اولیه مصارف گسترده ای دارد.

اگر فرآیند تولید گلاب به صورت تمام اتوماتیک و با دستگاه های صنعتی انجام گیرد، محصول نهایی را گلاب صنعتی می نامند که درجه خلوص و کیفیت آن متاثر از کیفیت گل محمدی متفاوت است.

تولید انواع گلاب در سراسر ایران سابقه طولانی دارد اما امروزه به واسطه افزایش تقاضا و همچنین بهبود روند صادراتی این محصول، تولید ارقام صنعتی نسبت به نمون های سنتی (دستی) رونق زیادی یافته است.

در فرآیند صنعتی به علت استریلیزه کردن گلاب تولید شده، مصارف آن به صورت خوراکی یا استفاده در تولید مواد اولیه هیچ نوع حساسیت یا آسیب احتمالی برای مصرف کنندگان به همراه نخواهد داشت.

ثروت خود را با گلاب معطر کردم