مسیر ثروتمندی را با استقامت کشف کردم

هر مسیری که در آن قرار دارید به خواست خداوند است. پس تمام تلاشتان بر این باشد جاده را با تمام سرعت و ایستادگی به پایان برسانید. در سال گذشته به خواست الهی مسیر و فرصتی طلایی در حوزه تجارت برایم فراهم آمد و تجارت را آغاز کردم. حالا با گذشت زمان و پشتکارم تبدیل شدم به تاجری موفق و سرشناس در حوزه تجارت؛ در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

ترمه ابراهیمی یزد

در ترمه ابراهیمی یزد نقوش بسیار زیبا و ظریف بافته شده است و این ترمه از دیرباز مهد زیبایی و هنر ایرانی بوده است که توانسته افراد زیادی را جذب کند. هنر بافندگی سال ها است که در کشور ما رواج بسیار داشته است؛ یکی از پارچه های پر نقش و نگار ایرانی که گذشته طولانی دارد، ترمه می باشد. بعضی از مردم بر این باورند که گذشته این پارچه به دوره صفویه بر می گردد. شهر یزد خاستگاه این هنر است، زیرا در گذشته زرتشتیان در این شهر زندگی می کردند. ترمه پارچه ای است که از الیاف بسیار ظریف بافته شده است؛ این محصول در گذشته پارچه ای مهم بود که افراد خاص و ثروتمند آن را به تن می کردند.

مسیر ثروتمندی را با استقامت کشف کردم

ترمه ابریشم اصل

ترمه ابریشم اصل یک نوع از نقوش سنتی بسیار قدیمی است که در بین مردم بسیار محبوب و همچنان هم در بسیاری از خانه های ایرانی مشاهده می شود. بهترین راه برای شناسایی ترمه ابریشم اصل زمانی است که خام است، چون زمانی که این ترمه ها استرکشی و سپس دوخته شوند دیگر قادر نیستید که پشت ان را ببینید و بررسی کنید. همچنین انواع دیگر ترمه که پلی استر هستند دارای الیاف پلاستیکی هستند. ترمه ساده، همان ترمه های است که پر از طرح های ترنج و بته جقه هستند و با همان ترکیب در بافت تکرار می شوند.

مسیر ثروتمندی را با استقامت کشف کردم

ترمه ابریشمی یزد

ترمه ابریشمی یزد یکی از انواع زیباترین و بهترین نوع ترمه ها در بازار می باشند که در یزد معروف می باشند. پارچه ترمه ابریشم برای دوخت روتختی، رومیزی، کوسن، پرده، مبلمان، صندوقچه و جعبه جواهرات و … به کار برده می شود. مراکز خرید زیادی به عرضه انواع پارچه ترمه ابریشمی می پردازند که از آن برای دوخت لوازم زیادی استفاده می شود. خرید ترمه ابریشمی یزد اصلی در مراکز خرید زیادی صورت می گیرد و می توانید به خرید آن بپردازید.

مسیر ثروتمندی را با استقامت کشف کردم