از افکار خرافاتی فاصله گرفتم و ثروتمند شدم

شیرینی پسته خندان

آیا می دانید با فرا رسیدن فروش شیرینی پسته خندان و تازه در استان خراسان رضوی و سمنان امکان خرید این محصول در بازارهای داخلی با قیمت مناسب وجود دارد.

در داخل کشور استانهای متعددی هستند که در تولید پسته فعالیت دارند و هر ساله صدها تن پسته از هر یک باغات مناطق مختلف کشور برداشت خواهد شد.

اما فروش پسته تازه که از استانهای خراسان رضوی و سمنان به بازار عرضه می شود بخش مهمی از نیاز بازار داخل را به این محصول در فصل برداشت بر طرف می کند.

البته باید توجه داشته باشید که استان کرمان بزرگ ترین تولید کننده پسته در کشور است و بیشترین حجم تولید پسته نیز در رفسنجان صورت می پذیرد.

از افکار خرافاتی فاصله گرفتم و ثروتمند شدم

پسته خندان امروز

اما در هر صورت اگر علاقه مند به خرید پسته خندان امروز برای مصرف آن در ابتدای برداشت محصول در کشور هستید، دو استان عمده تولید کننده پسته مناسب برای تازه خوری استانهای سمنان و خراسان رضوی محسوب می شوند

حتی ممکن است بتوان این پسته را به صورت تازه به کشورهای خارجی صادر کرد و از این فرصت برای ارزاوری به کشور استفاده نمود.

جالب است بدانید که استان خراسان رضوی و سمنان در رتبه های برتر تولید پسته در کشور پس از استان کرمان قرار دارند و برای همین است که توان نسبتا بالایی برای تامین پسته تازه در بازار کشور برای مصرف مردم در نقاط مختلف کشور دارند.

در میادین میوه و تره بار کشور شاهد عرضه محصولات برداشت شده از باغات این استانها و خرید پسته تازه با نزدیک شدن به فصل برداشت آن هستیم.

از افکار خرافاتی فاصله گرفتم و ثروتمند شدم

صادرات پسته خندان کرمان

لازم به ذکر است بازار صادرات پسته خندان کرمان به دلیل پوست نازک تری که دارد و طعم متفاوت آن رواج خوبی در داخل کشور دارد و در مرداده ماه و شهریور یا مهر ماه هر روزه ممکن است که ده ها تن از این پسته در میادین بزرگ میوه و تره بار عرضه شود.

نکته مهم دیگر این است که قیمت پسته تازه و تر است که در بازارهای میوه و تره بار عرضه می شود می تواند دو تا سه برابر ارزان تر از قیمت پسته خام که به عنوان یک خشکبار در طول سال در فروشگاه های سطح شهر عرضه می شود باشد.

دلیل آن در رطوبت بالای پسته تازه برداشت شده از باغات است که باعث می شود وزن بیشتری داشته باشند و در عوض با قیمت کمتری در بازار عرضه شوند.

در واقع اگر پسته تازه را برای خشک شدن و تبدیل به پسته بودن پوسته استفاده کنید، شاهد کاهش وزن آن خواهید بود.

از افکار خرافاتی فاصله گرفتم و ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا