قند خونتان را با مصرف پیاز تنظیم کنید

کروم موجود در پیاز به تنظیم قند خون کمک می کند. گوگرد موجود در پیاز با افزایش تولید انسولین به کاهش قند خون کمک می کند. تحقیقات منتشر شده نشان می دهد که این ممکن است به ویژه برای افراد مبتلا به دیابت مفید باشد.

افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و نوع 2 که پیاز قرمز مصرف می کردند تا چهار ساعت سطح گلوکز پایین تری را نشان دادند. اکنون فروش عمده پیاز به دلیل این ویژگی خاص افزایش یافته است.

بر اساس مطالعات انجام شده افراد مبتلا به دیابت نوع 2 هنگام مصرف پیاز خلال ‌شده، آنزیم‌ های کبدی نرمال ‌تر و سطوح گلیسمی پایین‌ تری را مشاهده کردند.

اگر در مدیریت قند خون خود مشکل دارید، گنجاندن پیاز در رژیم غذایی می تواند کمک کننده باشد. پیاز ممکن است اثر کاهش قند خون برای افراد مبتلا به دیابت داشته باشد. ترکیبات گوگرد موجود در پیاز، یعنی S-متیل سیستئین و فلاونوئید کورستین، ممکن است مسئول تأثیرات روی قند خون باشند. تحقیقات همچنین نشان داده است که آب پیاز رسیده دارای خواص ضد دیابتی است و به طور خاص مصرف آن می تواند به جلوگیری از افزایش قند خون در افراد دیابتی کمک کند.

قند خونتان را با مصرف پیاز تنظیم کنید

پیاز خطر سرطان را کاهش می دهد

تحقیقات جالبی در مورد اینکه چگونه پیاز ممکن است نقش مهمی در کمک به پیشگیری از سرطان ایفا کند، انجام شده است. مطالعه‌ ای در دانشگاه گوئلف به این نتیجه رسید که پیاز قرمز به ‌ویژه در کاهش سلول‌های سرطان روده بزرگ و سینه مؤثر است. این بار دیگر به دلیل سطوح بالای کورستین و آنتوسیانین (نوع دیگری از فلاونوئیدهای آنتی اکسیدانی) است. فروش سیر سیاه و مصرف ان نیز در کاهش سرطان موثر است.

مطالعه دیگری که در تحقیقات پیشگیری از سرطان منتشر شد، نشان داد که یک تا هفت وعده سبزیجات آلیوم، مانند پیاز، سرشار از ارگانوسولفور و فلاونول است – ترکیباتی که مشخص شده است دارای اجزای مهارکننده تومور هستند.

قند خونتان را با مصرف پیاز تنظیم کنید

پیاز خام برای سیستم تنفسی بهترین است

یک ماده ضد حساسیت در پیاز وجود دارد. از آنجایی که آلرژی ها اغلب یک عامل موثر در مشکلات تنفسی هستند، ویژگی های ضد التهابی پیاز نیز می تواند به تسکین ناراحتی های تنفسی کمک کند. امروزه قیمت روز هویج به گونه ای می باشد که می توانید آن را برای درمان مشکلات تنفسی خریداری کنید.

از آنجایی که پیاز می تواند ماهیچه های نای جدا شده را شل کند، افزودن آن به رژیم غذایی به شما کمک می کند تا سریعتر احساس بهتری داشته باشید. در نتیجه افراد مبتلا به آسم می توانند راحت تر نفس بکشند.

طبق یک مطالعه آمریکایی، بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی مانند آسم و رینیت آلرژیک می توانند از میوه ها و سبزیجات خاصی بهره مند شوند که پیاز یکی از آنهاست.

قند خونتان را با مصرف پیاز تنظیم کنید