فعالیت در عرصه آلوبخارا مرا ثروتمند ساخت

آلو بخارا تیزابی

قیمت آلو بخارا تیزابی که جز یکی از خشکبارهای پرطرفدار است و شیرازی ها با طعم ترش و خوشمزه ی آن کام خود را شیرین می کنند، بسته به نوع آن متفاوت می باشد.

آلو بخارا در شیراز یکی از پر مصرف ترین میوه های خشک می باشد و در شهر تاریخی شیراز که غذا های با اصالتی پخته می شود، استفاده از آلو بخارا بسیار رایج است.

آلو نمونه های مختلفی دارد که یکی از پر کاربردترین نوع آن در شهر شیراز آلو بخارا است که در این شهر آلو بخارا را تهیه و خشک می کنند و به شهر های دیگر کشور نیز صادر می کنند.

درخت آلو بسیار بلند قد هست و در حدود ۱۴ متر طول دارد و در بهار شروع به شکوفه زدن می کند و در اوایل تابستان میوه ی آن به ثمر می نشیند.

فعالیت در عرصه آلوبخارا مرا ثروتمند ساخت

آلو بخارا اصل

آلو بخارا اصل به عنوان یک میوه ی معجزه آسا شناخته شده است و افراد برای رفع یبوست کمی از آن را به صورت جوشانده استفاده می کنند.

گاهی برای جذب آهن بیشتر در کودکان، شیرازی ها این میوه را استفاده می کنند و اعتقاد دارند که با کلسیم بالایی که این محصول دارد استخوان های کودکان را نیز مقاوم تر می کند.

گاهی برای رفع حالت تهوع و گاهی برای کاهش فشار خون و در بسیاری از موارد برای بهبود سلامت پوست موی خود آلو بخارا می خورند.

و این گونه است که این میوه ی خشک اینقدر برای شیرازی ها با ارزش است و همیشه مقداری زیادی از آن را در خانه نگهداری می کنند.

فعالیت در عرصه آلوبخارا مرا ثروتمند ساخت

آلو بخارا تویسرکان

مردم معمولا برای خرید آلو بخارا تویسرکان در فصل تابستان اقدام می کنند و محصول مورد نیاز یکسال خود را خریداری می کنند.

از آن جایی که این آلو در رنگ های مختلفی وجود دارد، در هنگام خرید به رنگ و طعم آن بسیار دقت می کنند تا آلویی را خریداری کنند که دقیقا مطابق با ذائقه شان باشد و کاملا سالم و یکدست باشد.

البته که اگر فرد باغداری را سراغ ندارید که آلو بخارای ارگانیک را مستقیما از او خریداری کنید بهتر است که برای خرید آن فروشگاه های معتبر اینترنتی را انتخاب کنید تا محصول با کیفیتی به دستتان برسد.

آلو بخارا در شیراز در قیمت های متفاوتی به فروش می رسد که این تفاوت قیمت فاکتور هایی از جمله میزان درشتی آلو، رنگ و طعم آلو، فصلی که شما خرید را انجام می دهید و البته میزان خرید شما دارد.

اگر قصد دارید که یه آلو بخارای مرغوب و بهداشتی را با قیمت مناسب خریداری کنید، حتما با تاجران خبره ی ما در بخش آلو بخارا تماس بگیرید و یک خرید لذت بخش را در کنار ما تجربه کنید.

فعالیت در عرصه آلوبخارا مرا ثروتمند ساخت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا