فید

در عرض 6 ماه در حوزه کاشی سرامیک ثروتمند شدم

کاشی سنتی خام

با ورود اسلام به ایران صنعت کاشی کاری و هنر به کارگیری از کاشی سنتی خام به اوج شکوفایی خود رسید، به گونه ای که در حال حاضر کارخانه های تولید کننده ایرانی این وسایل درجه یک را با استفاده از بهترین متریال به صورت انبوه تولید کرده و با مناسب ترین نرخ روز به بازارهای داخلی و بین المللی ارائه می کنند.

برای آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان در ذیل این مقاله به برخی از ویژگیهای اصلی و بارز این اقلام به صورت اجمالی اشاره خواهیم کرد، بنابراین در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

طراحی منحصر به فرد این محصول یکی از خصوصیات اصلی و بارزی است که باعث شده تا این روزها از آن برای محیطهای سنتی و مدرن استفاده شود و جلوه ای خاص به محیط بخشد. با توجه به اینکه این نوع از اقلام با استفاده از مرغوب ترین خاک رس تولید می گردند در مقابل ضربه و فشار از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند، بنابراین با اطمینان خاطر می توان از آنها در بخشهای گوناگون بهره های زیادی گرفت.

در عرض 6 ماه در حوزه کاشی سرامیک ثروتمند شدم

سرامیک طرح سنگ آنتیک

سرامیک طرح سنگ آنتیک با تلفیق شدن با مواد دیگر تحت فشار و پرس بالا سطح صافی پیدا می کند که از آن می توان در زیبایی استفاده کرد، سرامیکهایی که در صنعت ساختمان سازی از آنها استفاده می گردد از ترکیب خاک رس و کوارتز و فلدسپات و همچنین سایر مواد دیگر به وجود می آید، این مواد با آب مخلوص می گردد و بعد از شکل دادن خشک می شود و بعد از آن پخته می گردد تا به شکل محصول رسی برای مصالح ساختمانی به وجود بیاید. همان طور که اشاره کردیم سرامیکها در اندازه های و ابعاد بسیار متنوعی ساخته و روانه بازار می گردند، حتی برخی از سرامیکها به طول سه متر نیز می رسند، طرح سنگ آن با الهام گرفتن از سنگهای طبیعی و نقشهای طبیعی موجود در سنگهای مختلف مانند سنگ مرمریت و سنگ گرانیت ساخته شده است.

در عرض 6 ماه در حوزه کاشی سرامیک ثروتمند شدم

کاشی طلایی استخری

از آنجایی که برای پوشاندن استخرها بیشتر از کاشی‌های شیشه‌ای و یا کاشی طلایی استخری استفاده می‌شود، توصیه می‌کنیم برای حل مشکل سرخوردن، از کاشی‌ها و سرامیک‌هایی با ابعاد کوچکتر استفاده نمایید، تا علاوه بر حل مشکل سرخوردن در کف استخر، زیبایی و جلوه‌ی خوبی نیز برای استخر خود ایجاد کنید.

برندهای مختلف زیادی وجود دارند که اقدام به تولید و فروش سرامیک استخری می‌کنند که یکی از شناخته شده‌ترین آنها، سرامیک استخر پرسپولیس می‌باشد.

همان‌طور که در بخش قبلی نیز بیان کردیم، مقاومت بالای کاشی و سرامیک دیوار در برابر مواد شیمیایی، یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب کاشی و سرامیک است و موضوع مهم دیگر برخورداری از مقاومت خمشی بالا می‌باشد

در عرض 6 ماه در حوزه کاشی سرامیک ثروتمند شدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا