پیشگیری از بروز سرماخوردگی با مصرف نارنگی

فروش عمده لیمو در کنار نارنگی جهت درمان سرماخوردگی بسیار مفید می باشد.

علاوه بر این، ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که از سیستم ایمنی بدن محافظت می‌کند. سیستم از آسیب اکسیداتیو ناشی از رادیکال های آزاد. طبق مطالعات، خوردن نارنگی به طور منظم می تواند به پیشگیری از تعدادی از بیماری های رایج از جمله آنفولانزا، تب ویروسی، سرفه و سرماخوردگی کمک کند.

خوردن نارنگی ممکن است برای سیستم ایمنی شما مفید باشد زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین C است. این ویتامین توانایی بدن شما را برای دفاع از خود در برابر ویروس ها و باکتری ها تقویت می کند.

پیشگیری از بروز سرماخوردگی با مصرف نارنگی

نارنگی یک سم زدای طبیعی برای بدن

Depurative، یک اسانس موجود در نارنگی، دارای خواص تصفیه کنندگی و سم زدایی است که به حذف ناخالصی ها از خون و اسید اوریک اضافی از بدن کمک می کند. فروش نارنگی عمده به دلیل این خواص ویژه ای که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

علاوه بر این، اسانس حاوی یک ماده مقوی، ضد اسپاسم، اغوا کننده، معده و گوارش است که در صورت ترکیب یا استفاده به تنهایی، فواید مفیدی برای بدن دارد. این روغن از طریق سیستم دفعی به بدن کمک می کند تا از شر اسید اوریک اضافی، ناخالصی ها، نمک اضافی و آب خلاص شود.

مانند سایر مرکبات، نارنگی نیز ماهیتی بسیار قلیایی دارد که این میوه را بسیار سم زدایی می کند . خواص قلیایی نارنگی می تواند به پاک کردن بدن از سموم و اسیدهای خشن کمک کند.

پیشگیری از بروز سرماخوردگی با مصرف نارنگی

مبارزه با جوش و آکنه با مصرف نارنگی

نارنگی برای سلامت پوست ما فوق العاده عالی است و به دلیل تعداد زیادی از قابلیت های آنتی اکسیدانی و محتوای آب موجود در آن به حفظ رطوبت و صافی پوست کمک می کند. خواص آنتی اکسیدانی از پوست ما در برابر آسیب اکسیداتیو رادیکال های آزاد محافظت می کند. این روزها علاوه بر نارنگی، فروش عمده پیاز نیز بسیار انجام می شود زیرا این محصول نیز در درمان جوش موثر است.

مصرف نارنگی به طور منظم در مطالعات نشان داده است که سلامت پوست را بهبود می بخشد و از بسیاری از اشکال نگرانی های پوستی مانند لکه های تیره، چین و چروک، آکنه، علائم افزایش سن و غیره جلوگیری می کند.

نارنگی حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است که فواید فوق العاده ای برای بدن و حتی پوست دارد. آنتی اکسیدان های موجود در این میوه در از بین بردن باکتری های حامی آکنه که به جوش های مزاحم تبدیل می شوند برتری دارند و پوست شما را تمیز و صاف در لمس نگه می دارند.

پیشگیری از بروز سرماخوردگی با مصرف نارنگی

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا