با استقبال از چالش های کاری ثروت را ساختم

آب مقطر قابل شرب

آب مقطر قابل شرب آبی می باشد که در آن هیچ گونه املاح و مواد مضر وجود ندارد و سختی این نوع از آب نیز صفر می باشد. آب مقطر را می‌توان به صورت مقطعی استفاده کرد اما اگر به صورت روزانه و مکرر استفاده شود ممکن است عوارضی را برای بدن ایجاد نماید. مصرف بیش از اندازه محصول فوق باعث کاهش املاح معدنی موجود در بدن می شود، بنابراین توصیه می شود که از آب مقطر به صورت روزانه برای آشامیدن استفاده نشود. علاوه بر اینکه آب مقطر برای آشامیدن به صورت مقطعی مناسب است کاربردهای دیگری نیز دارد، این مایع در چاپخانه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

با استقبال از چالش های کاری ثروت را ساختم

آب مقطر برای چشم

آب مقطر برای چشم می تواند یک محلول شستشوی بسیار مناسب باشد آب مقطر به صورت کاملا خالص چشم را در مقابل آلودگی ها پاکسازی می کند. چشم انسان ممکن در طول روز با عوامل محیطی آلودگی های زیادی روبه رو شود برای رفع این آلودگی ها احتیاج به یک سرم شستشوی مناسب است آب مقطر می تواند بهترین گزینه باشد. گردو غبار، دود ناشی از محیط شهری و آلودگی های محیط کار می تواند به چشم یک فرد آسیب وارد کند. علاوه بر آلودگی محیط برخی بیماری های چشم مانند بلفاریت موجب التهاب و سرخ شدن پلک چشم خواهد شد در این مواقع توصیه می شود به جای استفاده از شامپو بچه از آب مقطر مخصوص چشم استفاده شود.

با استقبال از چالش های کاری ثروت را ساختم

آب مقطر برای رادیاتور

آب مقطر برای رادیاتور با هدف سرد کردن رادیاتور خودرو صورت می گیرد و از گرم شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند. رادیاتور یکی از اجزای اصلی خودرو است که با گردش آب در قسمت های مختلف موتور مانع از افزایش دمای موتور می شود. آب که داخل رادیاتور می ریزیم باید خالص باشد تا ناخالصی ها و مواد اضافه را به بخش اصلی خودرو یعنی موتور وارد نکند. اگر از آب نامناسب برای رادیاتور استفاده شود، باعث ایجاد رسوب در آن می شود و بعد از گذشت مدتی رادیاتور را خراب می کند.

با استقبال از چالش های کاری ثروت را ساختم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا