فید

با سمپاش ثروت زندگی ام را در امان نگه داشتم

سمپاش موتوری کوله پشتی

سمپاش موتوری کوله پشتی معمولا برای باغ ها مزارع کوچک بسیار کاربردی و مفید است این سمپاش ها از قدرت مناسبی برخوردار هستند.

با گسترش آفات زراعی کشاورزان ناچارند از سموم کشاورزی استفاده کنند این سموم انواع مختلفی دارند که به دو نوع کلی سموم ریشه ای و برگی تقسیم می شوند.

سموم ریشه ای را معمولا در آب حل می کنند و در زمان آبیاری آن را به ریشه درختان می دهند.

اما آفت هایی که در تنه درخت و گیاهان وجود دارند با سموم ریشه ای حل نمی شوند و باید مستقبما سمپاشی شوند.

با سمپاش ثروت زندگی ام را در امان نگه داشتم

سمپاش موتوری چهار زمانه

سمپاش موتوری چهار زمانه یک نوع دستگاه برای سمپاشی بوده که دارای ابعاد، ظرفیت و شکل های متنوع برای کاربرد های مختلفی تولید می شود؛ این دستگاه ها در نمونه سمپاش 100 200 250 300 لیتری دست دوم، در بازار داخلی قابل عرضه می باشد.

این نوع از سمپاش ها  دارای دو مدل خانگی و صنعتی بوده که نمونه خانگی آن برای استفاده های خانگی و نمونه صنعتی آن، برای استفاده در زمین های کشاورزی با مقیاس بزرگ استفاده می شود. با استفاده از مدل های موجود این دستگاه در بازار، غلظت مواد سمپاش مشخص می شود که دارای انواع متفاوتی بوده است.

مثلا اگر یک نمونه سم  با غلظت کمتر از حد متناسب خود در مزرعه توزیع شود، باعث می شود که بتواند با آفات موجود در مزرعه مبارزه کند، همچنین اگر غلظت آن بیش از حد باشد

با سمپاش ثروت زندگی ام را در امان نگه داشتم

سمپاش موتوری رونیکس

پیش از ان که راجع به موتور پمپ سمپاش موتوری رونیکس کنیم باید شما را با انواع این محصول، نحوه کاربرد و بازه ی قیمتی که در بازار وجود دارد آشنا نماییم.

سمپاش ها یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم در کشاورزی و رعایت اصول بهداشتی می باشد، این محصول هم به صورت صنعتی و هم به صورت خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمین های کشاورزی بزرگ برای مقابله با انواع افت ها از سمپاش های صنعتی استفاده می شود، بهره بردن از این وسیله سبب می شود که راندمان تولیدی محصولات کشاورزی به شکل ملموسی افزایش یابد.

موتور پمپ این لوازم دارای نقشی اساسی در کارکرد ان ها بوده  و باید به این موضوع خاطر نشان شد که هرچه قدرت این بخش از سمپاش بیشتر باشد ماده آفت کش بیشتری در مدت زمانی کوتاه از دستگاه خارج می شود.

با سمپاش ثروت زندگی ام را در امان نگه داشتم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا