برای ثروتمند شدن خودشکوفایی کنید

ترمه عتیقه

از مشخصات ترمه عتیقه می توان به برخی نکات اشاره کرد که این نکات را در این مطلب به اختصار توضیح خواهم داد تا یک خرید مطمئن و آگاهانه داشته باشید.

یکی از اولین نکاتی که در پارچه ترمه مورد توجه قرار می گیرد عرض پارچه بوده که به خاطر عرض مناسب پارچه خرید این کالا از نظر اقتصادی به صرفه خواهد بود.

دومین مشخصات ترمه عتیقه کیفیت فوق‌العاده آن است که باعث شده به عنوان یک پارچه ی بسیار مقاوم و بادوام شناخته شود، زیرا در مقابل شستشو و اتوکشی مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد.

برای ثروتمند شدن خودشکوفایی کنید

ترمه رومیزی ابریشم

از جمله شاخصه مهم ترمه رومیزی ابریشم بالا بودن کیفیت این محصول است.

این رومیزی های بافت ظریف و ریزی دارند و الیاف آنها نرم‌ است، به همین خاطر به هنگام جا به جایی خراشی روی سطح میز ایجاد نمی کنند.

وزن سنگین تری نسب به سایر مدل های رومیزی دارند و روی میز سر نمی خورند.

پرز پرز نمی شوند و از عمر طولانی برخوردار هستند.

رنگ بندی رومیزی های ترمه ابریشمی به گونه ای انجام شده که آلودگی کمتر خود را نشان می دهد.

این محصول در صورت کثیف شدن قابل شستشو بوده و در صورتی که با آب سرد شسته شود رنگ آن از بین نمی رود.

برای ثروتمند شدن خودشکوفایی کنید

ترمه رومیزی کار شده

مهمترین مرکز ترمه رومیزی کار شده در کشور ما استان یزد می باشد، در این استان هنر ترمه دوزی توسط بانوان این استان به خوبی حفظ گردیده است.

تمام صنایع دستی تولید شده در کشور ما مشخصات ویژه ای دارند، اگر می خواهید با مشخصات ترمه رومیزی کار شده آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از مشخصات مربوط به ترمه رومیزی کار شده، براق بودن این محصول می باشد، البته باید بگوییم که برخی از ترمه های رومیزی از نوع مات هستند.

مشخصه دیگری که رومیزی کار شده دارد طیف رنگی این محصول می باشد، معمولا در هر بخش تار و پود این رومیزی از رنگهای بخصوصی استفاده می شود.

وزن کمی که ترمه رومیزی کار شده دارد از دیگر مشخصه های اصلی این محصول است، وزن سبک این محصول ویژگی مثبتی برای آن محسوب می گردد.

برای ثروتمند شدن خودشکوفایی کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا