لیست ۱۰ عادت مثبت افراد موفق

حنا مو

از جمله خواص و کاربرد هایی که حنا مو دارد می توان به نکات زیر اشاره کرد که به وسیله گردش خون در پوست سر و فولیکول های موجود در ریشه باعث افزایش رشد و جلو گیری از ریزش مو می شود. همچنین استفاده مداوم از این محصول موجب بهبود سلامت پوست سر نرمی و درخشندگی مو ها جلوگیری از خارش پوست سر به حداقل رساندن شکنندگی و وزی موها می شود.

برای تهیه و خرید حنا باید زمان برداشت آن را هم در نظر بگیرید حنا گرما نوعی از حناها است که از برگ ضخیم و رنگی روشن تشکیل شده و در تیر ماه برداشت می شود. برداشت بعدی حنا در آبان ماه انجام می شود که رنگی سبز تیره دارد و به نام حنا قوس شناخته شده و در بازار عرضه می شود. در خرید حنا به تاریخ تولید دقت کنید بهترین زمان استفاده از حنا زمانی است یک الی دو ماه از تولید آن گذشته باشد اما اگر در محلی سرد و دور از نور نگه داری شود می توان تا چندین سال از آن استفاده کرد.

لیست ۱۰ عادت مثبت افراد موفق

حنا عروس

حنا عروس را در تشت خیس و به شکل خمیری می کنند و در دستان عروس و داماد می گذارند.

در دنیای پر زرق و برق امروز حنا را درمحل های عرضه حنا عروس با گل، اکلیل، مروارید و شمع تزیین می کنند.

شب حنابندان توسط خانواده داماد به منزل پدر عروس آورده و پس از گرداندن به دست عروس داماد می بندند.

مجرد ها در مراسم برای شگون خوشبختی از آن برمی دارند و به دست خود می کشند.

اگر به دنبال یک روش راحت برای خرید حنا وسمه می باشید به راحتی می توانید این محصول را از طریق سایت ما خریداری کنید.

لیست ۱۰ عادت مثبت افراد موفق

حنا وسمه

برای درست کردن حنا وسمه، ترکیب پودر وسمه و حنا یک رنگ بی نظیر به وجود خواهد آورد که می توانید برای روشن تر شدن مو میزان حنا را بیشتر کرده و یا برای تیره تر شدن میزان وسمه را افزایش دهید.

در هنگام خرید این محصول حتما به این موضوع توجه داشته باشید که وسمه و حنا یک محصول جدا از هم هستند اما خواص آنها یکی بوده و کاملاً محصولی بی ضرر است.

قبل از خرید حتما به این که چه رنگ مویی را دوست دارید توجه کنید و سپس بر این اساس گیاه را خریداری نمایید.

در خرید توجه داشته باشید که محصول بسته‌بندی مناسبی را دارا باشد.

چون یک بسته بندی خوب از خواص گیاه تا زمان اتمام به خوبی محافظت می نماید همچنین پیشنهاد می شود خرید این محصول را از یک مرکز معتبر انجام دهید تا بتوانید به کیفیت آن اطمینان کنید.

لیست ۱۰ عادت مثبت افراد موفق

 

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا