ماجرای روغن موتور های ثروت آفرین

روغن موتور شتاب

این نوع روغن به صورت مایع می باشد و در کارخانه های مطرح کشور تولید می شود روغن موتور شتاب گتکس صنعتی از روغن های مرغوب در بین دیگر روغن ها می باشد و وجودش لازمه ی هر ماشینی می باشد انتخاب یک روغن موتور خوب می تواند باعث کارایی هر چه بیشتر و سرعت ماشین شود. مواد تشکیل دهنده ی این روغن ها یک روغن پایه به همراه افزودنی های دیگر می باشد.

اگر ماشین شما قدیمی می باشد حتما به روغن موتور آن بیشتر اهمیت دهید، زیرا ماشین شما فرسوده شده است و حساسیت موتور شما بیشتر است روغن موتور خود وظایف دیگری نیز در ماشین دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت ضد آب بودن به معنای ضد زنگ بودن محصول نیز می باشد. روغن موتور گتکس علاوه بر اینکه به عنوان یک ماده ی ضد آب برای موتور شناخته شده است به عنوان یک محصول ضد زنگ نیز در موتور عمل می کند.

ماجرای روغن موتور های ثروت آفرین

روغن موتور زاگرس

می توان گفت روغن موتور زاگرس و فیلتر روغن اسپرت وظیفه ی مهمی در روان سازی و حرکت موتور خودرو را دارد و با انواع مختلفی مانند مینیرال، سنتیک و نیمه سنتیک تولید و ساخته می شوند. روغن گیربکس ایرانول برای ماشین پراید بسیار مفید است و برای استفاده از آن می بایست به تعمیر گاههای مجاز اقدام کرد.

روغن گیربکس هم نیازمند تعویض است و برای کاهش اصطکاک خودرو باید تعویض شود. این روغن انتقال نیرو را از موتور به ماشین و سپس به گیربکس می دهد و باعث می شود تا روغن موتور قدرت ماشین را بالا ببرد این روغن های گیربکس به هیچ عنوان تبخیر نمی شوند و در زمان استفاده از خودرو صدایی تولید نمی کند بهتر است بدانید، اگر روغن در گیربکس کم باشد به خوبی عمل نمی کند و تعویض دنده به خوبی صورت نمی گیرد و ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای راننده و سرنشینان به وجود آورد.

ماجرای روغن موتور های ثروت آفرین

روغن موتور سیکلت 10w40

مهم‌ترین نکته برای خرید روغن موتور سیکلت10w40  توجه به برند و لوگوی کمپانی تولید کننده بر روی محصول اصل که نشان دهنده‌ی اصل بودن و کیفیت بالای ان است در زمان خرید توجه کنید روغن موتور خریداری شده با فصل و درجه هوا متناسب باشد و با نوعی از روغن موتور را تهیه کنید که برای هر چهار فصل سال مناسب باشد و یخ نزند.

از فرمول و تکنولوزی متنوعی برای تولید روغن موتور در سر تا سر جهان استفاده می‌شود که برای تولید این نوع از روغن موتور از فرمولی با نام سینتتیک استفاده می‌شود که کیفیت محصول را افزایش می‌دهد این نوع از روغن موتور در حجم متنوعی بر اساس لیتر تولید می‌شود و ابعاد گوناگونی دارد و دارای سطح کیفی SL است منظور از عدد 10w40 بر روی این نوع از روغن موتور، میزان و درجه گرانروی و غلظت روغن موتور است که تاثیر مستقیمی بر عملکرد موتور دارد و منجر به نرم شدن اتصالات موتور سیکلت می‌شود.

ماجرای روغن موتور های ثروت آفرین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا