آینده ای که به دست خودم ساختم

میگو پاک شده در شیراز

در شیراز نیز دستگاه های بسیاری وجود دارند که ابتدا سر و دم میگو هارا جدا کرده و سپس رگ پشت آنها گرفته و جدا می شود.

حال میگو آماده طبخ است برای غذایی خوشمزه از آن استفاده می شود این میگو ها یعنی میگو پاک شده در شیراز هم به صورت جزئی و هم عمده به فروش می رسد.

میگو از غذا های بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد که خواص فراوانی دارد.

اما بهترین راه برای خرید میگو بدون اینکه یخ آن باز شود و خواص آن از بین برود این است که آن را از سایت تهیه نمایید تا محصول باکیفیت دریافت کنید.

آینده ای که به دست خودم ساختم

میگو صادراتی بوشهر

در ادامه قصد داریم تا در رابطه با ویژگی ها و مشخصات میگو صادراتی بوشهر به شما بگوییم که اطلاعات شما در رابطه با این محصول بالا برود.

مشخصه ظاهری میگو ها بدین گونه است که دارای بدنی کاملاً کشیده بوده و دارای ضامنی برای شنا کردن می باشد از طرفی پاهای آنها فوق العاده نازک می‌ باشند.

از طرفی از دیگر مشخصه های میگو ارزش غذایی فوق العاده بالای آن می باشد چرا که دارای مقدار زیادی مواد مغذی ولی تامین برای بدن می باشد.

همچنین میگو دارای خواص بسیار زیادی بوده و می‌تواند بهبود عملکرد مغز و قلب کمک کند که دارای مقدار زیادی اسید های چرب امگا 3 می باشد.

آینده ای که به دست خودم ساختم

میگو خشک پلویی

انواع میگو خشک پلویی محصولی فرآوری شده و آماده برای تهیه غذاهای سنتی و اصیل است که در بین مردمان جنوب کشور طرفداران زیادی دارد.

میگو خشک پلویی به ارقامی می گویند که بعد از صید کردن از دریا آنها را درون آب نمک ریخته و به صورت سنتی یعنی در آفتاب یا به شیوه صنعتی با دستگاه های فر بسیار بزرگ خشک می کنند.

از این نوع میگو اغلب برای تهیه برخی غذاهای سنتی مانند میگو پلوی جنوبی و همچنین انواع خوراک ها در مناطق جنوبی استفاده می کنند.

البته مصرف آن برای تهیه سالاد نیز به علت طعم خوشمزه مرسوم است.

آینده ای که به دست خودم ساختم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا