با این حوزه به اوج ثروت رسیدم

مایع دستشویی تیوپی

مایع های تمیز کنننده کاربرد خیلی زيادی در منازل و اماکن عمومی داشته و می توانند از شیوع بیماری ها جلوگیری کنند. مایع دستشویی تیوپی انواع مختلفی دارند و هر کدام برای تمیز کردن مکان ها مشخصی به کار می روند که یکی از آن ها نیز مایع دستشویی است.

یکی از مشخصات مایع دستشویی تیوپی حمل راحت آن برای استفاده در زمان مسافرت می باشد که هر نفر می تواند برای خود از آن استفاده کند. در برخی از مایع های شوینده دست از برخی مواد اسیدی استفاده شده است که بعد از استفاده منجر به خشکی و حساسیت در پوست می شوند.

اما در مایع های شوینده از ترکیبات ملایمی استفاده شده است که این ماده شوینده علاوه بر از بین بردن میکروب ها از سطح پوست، باعث حفظ و رطوبت دست می شود. این گونه محصولات که دارای بسته بندی کوچک و زیبایی هستند، قدرت پاک کننده گی بالایی دارند و به راحتی با آب شسته می شوند.

با این حوزه به اوج ثروت رسیدم

مایع دستشویی عطری

مایع دستشویی عطری‌ همان طور که‌از نام آن مشخص است برای شسشتوی دستان‌ استفاده می‌ گردد و از خانواده محصولات بهداشتی محسوب می شود که وجود آن برای هر محیطی الزامی است تا با آن بتوان دست ها را شست.

از‌‌ عواملی که‌ تاثیر‌ زیادی در تعیین قیمت این کالای بی‌‌ نظیر دارد، هزینه های‌‌ مربوط به بخش تولید، بسته بندی و غیره خواهد بود.

برای خرید این مایع دستشویی می توانید با شماره ای که در زیر نمایش داده شده است تماس‌ بگیرید و سپس این محصول را با قیمتی‌ مناسب تهیه فرمایید.

با این حوزه به اوج ثروت رسیدم

مایع دستشویی حاوی گلیسیرین

بسته بندی این مایع به صورت گالنی فشاری، پمپی و جیبی است که می توانید در هر مکان از آن استفاده نمایید و از کف کنندگی بالایی برخوردار است. قیمت مایع دستشویی حاوی گلیسیرین با توجه به نوسانات بازار و نرخ ارز و دلار بسیار متغیر می باشد و کسانی که تمایل به خرید این مایع دستشویی دارند می توانند آن را به صورت مختلف تهیه و خریداری کنید.

قیمت مایع دستشویی با توجه به بازه قیمتی بین 35/000 هزار تا 40/000 هزار تومان ذکر شده است و خریداران می توانند از طریق سایت ما با کارشناس فروش تماس بگیرند و این مایع دستشویی را سفارش دهند.

با این حوزه به اوج ثروت رسیدم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا