با چای ماسالا زندگی ام گرما گرفت

چای ماسالا calories

یکی از انواع نوشیدنیهای مشتق و تند که در کشورهای دنیا از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد و از ترکیب گیاهان اصل و ارگانیک مانند زنجبیل، ادویه های تند و چای سیاه به وجود آمده است.

چای ماسالا calories می باشد که تاریخ آن بسیار قدیمی باشد و به کشور هند باز می گردد که برای کاهش چربی و سلامت قلب بسیار مفید است.

شما می‌توانید با یک دستورالعمل آسان و ساده و با ترکیب چند ادویه به طور دقیق و منظم این نوع چای را تهیه نمایید و حتی می توانید ادویه های دیگری مانند دارچین، میخک، رازیانه سبز و هل به آن اضافه کنید.

با چای ماسالا زندگی ام گرما گرفت

چای ماسالا calorific

مواد لازم برای تهیه چای ماسالا calorific: شیر 1 پیمانه ۴ عدد میخک دو عدد هل رازیانه 1 قاشق چایخوری دو عدد چوب دارچین یک تکه زنجبیل تازه چای سیاه ۲ قاشق غذاخوری آب سه لیوان

طرز تهیه: ابتدا تمامی مواد را به همراه مقداری آب روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاید بعد از آن حرارت را کم میکنیم و می گذاریم آهسته دم بکشد بعد مقداری شیر به آن اضافه می کنیم مواظب باشیم که شیر سر نرود و هنگامی که مایع دم کشید چای را به آن اضافه میکنیم و مقداری روی آن شکر می ریزیم.

باید قبل از تهیه این مواد را با هم  آسیاب کنید و حتی می توانید به جای شکر از مواد شیرین کننده طبیعی استفاده نمایید و هر چه بیشتر این مواد دم بکشند بو و عطر دلنشینی به شما می دهند و می توانید آنها را در فنجانهای مخصوصی که از قبل تدارک دیده اید، بریزید و از خوردن آن لذت ببرید.

با چای ماسالا زندگی ام گرما گرفت

چای ماسالا جیوراج

امروزه، با استفاده از ترکیبات گیاهی و طبیعی زیادی می‌توانید بهترین نوشیدنیها و دمنوشها را برای افزایش سیستم ایمنی بدن درست کنید که چای ماسالا جیوراج با داشتن خاصیت درمانی زیادی و با استفاده از گیاهان اصل مانند جوز هندی به همراه فلفل سیاه، بادیان خطائی و دانه گشنیز تهیه می شود که حتی برای کسانی که دارای رژیم لاغری دارند باعث کمک به حذف چربیها و کاهش وزن آنها می شود.

خواص آن برای بدن بسیار زیاد می باشد و برای کسانی که دارای سرماخوردگی و حالت تهوع دارند، می تواند درد آنها را تسکین بدهد و نیز برای خانمهایی که دچار دردهای قاعدگی می باشند به جای خوردن انواع داروهای شیمیایی تسکین خوبی برای درد شکم و گرفتگی عضلانی می باشد که با ترکیبات موجود در خود اثرات آرامبخشی روی اعصاب و روان می گذارند.

با چای ماسالا زندگی ام گرما گرفت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا