با صبر و موفقیت از ریسمان ثروت بالا روید

ملحفه یکبار مصرف اپیلاسیون

قیمت ملحفه یکبار مصرف اپیلاسیون می تواند با توجه به جنس الیاف آن و ابعاد و اندازه محصول و شرایط بازار متغیر باشد.

هم اکنون می توانید این محصول را از بازار با صرف هزینه ای بین 3000 تومان الی 5000 تومان به ازای هر عدد خریداری نمایید.

امکان مشاهده محصولات و مقایسه قیمت ها و هم چنین بهره مندی از راهنمایی های دلسوزانه کارشناسان از مزایای این روش خرید است.

پیشنهاد می کنیم با برقراری تماس با شماره های داخل سایت در اسرع وقت نسبت به خرید این محصول اقدام نموده و از انتخاب خود لذت ببرید.

با صبر و موفقیت از ریسمان ثروت بالا روید

ملحفه یکبار مصرف رنگی

یکی از کاربردی ترین ملحفه یکبار مصرف رنگی عرض 120 سانتی متر می باشد که در تمامی مراکز بیمارستانی استفاده می شود.

در گذشته از پارچه برای تخت بیمارستان استفاده می شد و این پارچه ها با هر بار استفاده باید شسته می شد که مقرون به صرفه نبوده است.

از این رو با پیشرفت تکنولوژی در صنعت نساجی به جای ملحفه پارچه ای از ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی 120 سانتی استفاده می شود با وجود این نوع پارچه از بروز بیماری جلو گیری می کند.

مسلما ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی رنگی در عرض 60 سانتی قابل شست و شو نمی باشد چون با هر بار استفاده نمی توان به بیمار بعدی به کار برد برای اینکه ویروس به دیگری انتقال داده می شود.

با صبر و موفقیت از ریسمان ثروت بالا روید

ملحفه بیمارستانی یکبار مصرف

با توجه به تغییراتی که در زمینه رعایت مسائل بهداشتی در محیط های درمانی ایجاد شده، استفاده از ملحفه بیمارستانی یکبار مصرف ارزان جدید زیبا، به طرز گسترده ای رواج پیدا کرده است.

امروزه بخش عمده ای از هزینه های جاری بیمارستان ها و مراکز درمانی، مربوط به پرسنلی است که در بخش های خدمات مشغول نظافت تخت ها و ملحفه های بیماران بوده اند.

یا در بخشهای دیگری مشغول ضدعفونی، شستشو و اتو کردن این لوازم بیمارستانی هستند.

اخیرا به دلیل صرفه جویی در هزینه های درمانی، استفاده از ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان در دستور کار بسیاری از مراکز درمانی قرار گرفته است.

بیماران می توانند بدون نگرانی از صرف هزینه های بالا، نسبت به تهیه و استفاده از این دسته از محصولات  بهداشتی اقدام نمایند.

با صبر و موفقیت از ریسمان ثروت بالا روید

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا