کار با لباس بیمارستانی معجزه ای در زندگی من ایجاد کرد

لباس بیمارستانی زنانه

پارچه مناسب برای لباس بیمارستانی زنانه باید به اندازه کافی ضخامت داشته باشد. همچنین آستین لباس باید به گونه‌ ای باشد که به راحتی قابل تا کردن و بالا رفتن باشد تا در هنگامی که نیاز به انجام خونگیری یا اتصال سرم هست بیمار با مشکل مواجه نشود. یکی از مواردی که بر قیمت لباس بیمارستانی زنانه تاثیر گذار است جنس پارچه آن می باشد. مسلماً لباس های یکبار مصرف در مقایسه با لباس های نخی با پارچه های تترون از قیمت پایین تری برخوردار هستند و لباس هایی که با پارچه های با کیفیت بالا تولید شده اند قیمت بالاتری خواهند داشت. بازه قیمتی برای لباس بیمارستانی زنانه مبلغ 150 هزار تا 230 هزار تومان می باشد.

کار با لباس بیمارستانی معجزه ای در زندگی من ایجاد کرد

لباس بیمارستانی پرستاری

قیمت لباس بیمارستانی پرستاری مانند دیگر البسه در بازار مشخص شده می باشد. خریداران طبق شرایط مالی برای تهیه این محصولات می توانند اقدام کنند. در قیمت گذاری این لباس ها نرخ ارز تاثیر زیادی دارد و این عامل در ابتدا در قیمت پارچه ها تاثیر می گذارد. در نهایت تاثیر این عامل را در قیمت البسه مورد نظر مشاهده می کنیم. شرایط دسترسی به لباس ها اگر آسان باشد خریدار با قیمت ارزان تری می تواند آن ها را تهیه کند. بازه قیمت محصولات مورد از 200.000 تا 250.000 تومان می باشد.

کار با لباس بیمارستانی معجزه ای در زندگی من ایجاد کرد

لباس بیمارستانی نخی

لباس بیمارستانی نخی بهترین گزینه برای خرید لباس بیمارستانی می باشد. لباس فرم مخصوص پزشکان، پرستاران و نیروهای خدمه و نیروهای سایر بخش های بیمارستان نیز طرح ها و رنگ های متفاوتی دارد بنابراین انتخاب رنگ مناسب نیز از نکات مهم در زمان خرید می باشد. قیمت لباس بیمارستانی نخی در زمان خرید و فروش آن قیمتی متفاوت خواهد بود؛ چرا که قیمت این محصول بسته به جنس پارچه آن قیمتی متغیر است. به طور مثال لباس های یکبار مصرف با لباس هایی که با پارچه های نخی تولید شده اند دارای قیمت های یکسان نیستند. همچنین لباسهایی که با پارچه های گرم بالا تولید شده اند نسبت به سایر لباس ها قیمت بالاتری خواهند داشت. اما برای این محصول می توان بازه قیمت 200 تا 400 هزار تومان را در نظر داشت.

کار با لباس بیمارستانی معجزه ای در زندگی من ایجاد کرد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا