روی دیگر زندگیتان را با سیلندر مشاهده کنید

سیلندر هیدرولیک صنعتی

سیلندر هیدرولیک صنعتی یکی از کمک کننده ترین وسایل برای بلند کردن و کشیدن وسایل سنگین در صنایع مختلف کشاورزی و خودرو سازی و غیره است سیلندر هیدرولیک صنعتی یکی از تولیدات برتر دو قرن جدید است که با کارایی فوق العاده بالا محصولات را هدایت کرده و با ایجاد حرکت خطی به جنبش در می آورد.

این محصول از بالاترین توان کاری خود استفاده کرده تا فرمان شما را به اجرا در آورد و بنابراین محصولی برنامه ریزی شده می باشد این محصول طبق استاندارد بالای بین المللی تهیه و تولید و به صحنه تولید و عرضه و فروش درآمده است این محصولات با توجه به نوع سیلندر و نوع برند نصب‌های مختلفی دارند که برای نصب آن باید به نمایندگی رجوع نمود.

روی دیگر زندگیتان را با سیلندر مشاهده کنید

سیلندر هیدرولیک تلسکوپی

سیلندر هیدرولیک تلسکوپی از قطعات پرکاربرد در سیستم های هیدرولیکی هستند که از نظر نوع کاربرد انواع مختلفی دارند که به معرفی آنها می پردازیم سیلندر هیدرولیک تلسکوپی که با نام سیلندر چند مرحله نیز مورد استفاده قرار می گیرند شامل چهار یا پنج عدد اسلیو هستند که درون یکدیگر قرار می گیرند و قطر آنها از پایین به بالا کاهش می یابد.

برای خرید سیلندر هیدرولیک تلسکوپی به نوع طراحی آن دقت کنید زیرا این تجهیزات در دو نوع یک طرفه و دو طرفه تولید می شوند که نوع اول بیشترین کارآیی در صنایع مختلف برای انجام پروژه ها دارد اگر قصد خرید جک یا سیلندر نوع تلسکوپی را دارید باید بدانید که به کارگیری آنها برای کورس های بلند و در فضاهای محدود امکان پذیر است که مدل های جدید دارای کورس پنج و نیم متری در هر مرحله باز شدن هستند.

روی دیگر زندگیتان را با سیلندر مشاهده کنید

سیلندر هیدرولیک برقی

سیلندر هیدرولیک برقی محصولی برای بلند کردن اجسام سنگین می باشد که دارای اندازه ها، طرحها و رنگهای مختلف است این محصول در وزن مختلفی ارایه می گردد همچنین سیلندر هیدرولیک برقی باعث حرکت پیستون می شود این محصول با توجه به کارایی به دو نوع یک طرفه و دوطرفه تقسیم بندی می گردد در طول اجرای عملکردش به فضای بسیار کمی نیاز دارد.

ایمنی آن بسیار بالا است و استاندارد بین المللی دارد این محصول باعث ایجاد حرکت های خطی در دستگاه می شود که بدون وجود سیلندر این حرکت به وجود نخواهد آمد موجب پخش فشار یکنواخت در سیستم می گردد این محصولات دارای انواع مختلف با سطوح کیفیتی و سطوح کارایی بالا هستند که هنگام خرید باید توقع خود را از این محصول به فروشنده بیان نمایید.

روی دیگر زندگیتان را با سیلندر مشاهده کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا