ناگفتنی هایی درباره هتل ارم تهران

از این رو تهران مکان‌های اقامتی فوق‌العاده‌ای برای اقامت مسافران دارد. یکی از دلایل معرفی هتل ارم تهران – هتلی 4 ستاره در میدان ونک آن است که هتل توانسته با ارا‌ئه خدمات و امکاناتی شایسته و ارزنده به انتخاب اول مسافران تبدیل شود.

هتل ارم از جمله هتل‌های خاص تهران است که باتوجه به دیزاین شکیلش، محیط منحصربه‌فرد و امکانات مجهزی که دارد برای انتخاب شدن رتبه بالایی را کسب کرده است. پس دیگر نگران انتخاب محل اقامتتان نباشید. اگر قصد دارید به تهران سفر کنید، اصلا در انتخاب این هتل شک نکنید.

ناگفتنی هایی درباره هتل ارم تهران

رزرو هتل ارم

اگر قرار است هتل ارم تهران میزبان شما باشد، دیگر هیچ نگرانی بابت کیفیت خدمات‌رسانی و امکانات ارائه‌داده‌شده نخواهید داشت. این هتل را در محدوده میدان ونک و در مجاورت با کتابخانه ملی پیدا خواهید کرد. هتل ارم در واقع یک مجموعه اقامتی و رفاهی موقوفه به شمار می‌آید. بخش بزرگی از درآمدهای این مجموعه به نگهداری و تحصیل ایتام اختصاص داده شده است. با این حال انجام امور خیر و نیک این هتل تنها دلیل نیک‌نامی و حسن شهرت هتل ارم نیست. با توجه به اینکه هتل امکانات رفاهی فراوان و خدماتی با کیفیت مطلوب را ارائه می‌دهد، توانسته رضایت‌خاطر مسافران را جلب نماید. برخورداری از پرسنلی ماهر و البته خوش‌برخورد، واحدهای اقامتی تمیز با چشم‌اندازهایی بی‌نظیر، رستوران‌های شکیل و مدرن و همچنین قرار داشتن در موقعیت مکانی خاص که آب‌وهوایی خوبی دارد و وجود شمار بسیار متعددی از اماکن گردشگری و جاذبه‌های دیدنی تهران، همگی دلیلی بودند تا هتل به مکانی ویژه برای داشتن اقامتی بدون دغدغه در پایتخت کشور تبدیل شود.

ناگفتنی هایی درباره هتل ارم تهران

امکانات خوب هتل ارم

همانند هتل‌های خوب دیگر تهران که چهار ستاره هستند، هتل بزرگ ارم هم دارای امکانات رفاهی خوبی شامل: نمازخانه، محوطه استعمال دخانیات، رستوران بام، جکوزی، استخر، آتلیه، اتاق چمدان و دستگاه واکس کفش است. این هتل برای برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های گوناگون هم امکانات مجهزی دارد. هتل ارم سالن همایش‌های بین‌المللی که ظرفیت ۵۰۰ نفر را دارد در خود جای داده است.  این سالن‌ها از فناوری‌های صوتی و تصویری که به‌تازگی راه‌اندازی شده‌اند، برخوردار می‌باشند. همچنین سالن همایش و اجلاس نگین با دارا بودن گنجایش ۱۸۰ نفر می‌تواند از تمامی رویدادهای علمی و مذهبی شما مهمانان میزبانی کند.

خوب است بدانید مجموعه ورزشی بزرگی که متشکل از دو مجموعه جداگانه مختص بانوان و آقایان است  با امکاناتی از جمله: سالن بدن‌سازی، استخر، سونا و جکوزی در محوطه هتل برای مهمانان تعبیه گشته است. پارکینگ هتل ارم دارای ظرفیتی معادل ۴۰۰ خودرو بوده و به نیاز مهمانان هتل برای یافتن جای پارکی مطمئن پاسخ داده است. پارک کودک هتل هم تجهیزات کاملی دارد و می‌تواند برای کودکان شما در محوطه هتل اوقات خوشی را فراهم کند. از جمله امکانات رفاهی هتل بزرگ ارم می‌توان به تالار ویژه، گل‌فروشی و مرکز گل‌آرایی، صبحانه، آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری و کارواش اشاره کرد.

علاوه‌بر موارد یاد شده، هتل بزرگ ارم تهران خدماتی شامل: ماساژ، پذیرش شبانه‌روزی، خدمات تهیه بلیط هواپیما، بیدارباش، خشک‌شویی، ترانسفور رفت‌وبرگشت با هزینه، باربری، خانه‌داری، روم سرویس و تور گردشگری را به مهمانان هتل ارائه می‌دهد.

ناگفتنی هایی درباره هتل ارم تهران

صبحانه مفصل هتل ارم

اگر برای شما هم وعده صبحانه، وعده مهمی است پس در انتخاب هتل ارم تهران شک نکنید. حتما به هتل ارم بیایید و از صرف صبحانه کامل این هتل لذت ببرید. صبحانه‌ای که هتل ارم ارائه می‌دهد صبحانه‌ای مفصل، لذیذ و مقوی است. اینگونه شروع روزتان در تهران پربارتر می‌شود.

اتاق های هتل ارم تهران

مساحتی که هتل ارم دارد معادل است با ۷ هزار مترمربع. چشم‌انداز هتل بسیار تماشایی بوده و جلوه‌ای از پایتخت کشورمان و منطقه کوهستانی البرز است. خود هتل هم دارای فضای سبز وسیع و باصفا برای پیاده‌روی صبحگاهی می‌باشد. این هتل متشکل از ۷۲ اتاق و سوئیت مبله البته با دیزاینی شیک و فضایی دل‌باز است. بهتان قول می‌دهیم فضای هتل برای پذیرایی از مهمانان بسیار مناسب می‌باشد. واحدهای اقامتی که هتل بزرگ ارم تهران دارد شامل امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت به همراه شبکه‌های ماهواره‌ای، صندوق امانات شخصی،اینترنت پرسرعت بی‌سیم رایگان، مینی بار، ، تلفن، مبلمان، نظافت ۲۴ ساعته و غیره است و به سیستم‌های امنیتی کامل نظیر اعلام و اطفاحریق مجهز است.

رستوران هتل ارم تهران

هتل ارم تهران یک رستوران با ظرفیت پذیرایی از ۱۲۰ مهمان را دارد  که نام آن بام مهتاب است. این رستوران با برخورداری از فضایی شیک، انواع غذاهای لذیذ با تنوع بالای ایرانی و فرنگی را در اسرع وقت برای مهمانان سرو می‌کند. همینطور رستوران سنتی طهران در فضایی روباز و آلاچیق شیشه‌ای قرار دارد که انواع غذاهای سنتی و اصیل ایرانی را برای میهمانان تهیه می‌کند. البته باید اشاره کنیم چایخانه و رستوران عربی زوفا نیز با دارا بودن دیزاینی سنتی و نوشیدنی‌های گرم و سرد ایرانی، آماده میزبانی از مهمانان هتل است. شایان توجه است کافی‌شاپ دنج هتل نیز با دارا بودن گنجایشی معادل ۶۰ نفر در محیط باز هتل ارم واقع شده است. این کافی‌شاپ باافتخار میزبان عزیزانی می‌باشد که می‌خواهند نوشیدنی‌ها و دسرهای خود را در فضایی دوستانه و خاص نوش جان کنند.

فاصله هتل ارم تهران تا جاهای دیدنی

  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا فرودگاه بین المللی امام خمینی حدود 58 کیلومتر و57 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا ایستگاه مترو شریعتی حدود 4 کیلومتر و11 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا ایستگاه راه آهن حدود 14 کیلومتر و 28 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا پایانه مسافربری بیهقی حدود 4 کیلومتر و6 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا پایانه مسافربری جنوب حدود 17 کیلومتر و32 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا پایانه مسافربری غرب حدود 16 کیلومتر و20 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا پارک ملت حدود 7 کیلومتر و 1۱ دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا موزه دفاع مقدس حدود 6 کیلومتر و11 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا بیمارستان دی حدود 6 کیلومتر و 12 دقیقه با ماشین است.
  • فاصله هتل بزرگ ارم تهران تا بوستان آب و آتش حدود 5 کیلومتر و 8 دقیقه با ماشین است.
ناگفتنی هایی درباره هتل ارم تهران

جمع‌بندی

هر ایرانی برای یک بار هم که شده به تهران سفر کرده است. درواقع تهران از بزرگترین کلان شهرهای ایران در نظر گرفته می‌شود که بسیاری از مردمی که ساکن شهرهای دیگر هستند، برای امورات اداری به پایتخت سفر می‌کنند. تهران از لحاظ گردشگری نیز پیشرفته خوبی داشته و از امکانات رفاهی بسیار مطلوبی برای گردشگران برخورداراست. چه برای سفر کاری به تهران مراجعه می‌کنید، چه برای گشت‌وگذار فرقی نمی‌کند، در هر صورت باید مکانی برای اقامت داشته باشید. هتل ارم تهران قطعا انتخاب خوب و مناسبی برای اقامت شماست. هدف ما در این مقاله آن بود که به تفصیل به هتل ارم بپردازیم. بدون شک برخورداری از امکانات کامل در کنار پرسنل مجرب، چیزی جز خاطره‌ای خوش برای شما نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا