گوگل ادز چیست؛ 4 دلیل که چرا باید استفاده کنید

گوگل ادز یکی از بهترین ابزارهایی است که شما می توانید کسب و کار خود را در اینترنت به مخاطب معرفی کنید. اما شاید برای شما این سوال وجود داشته باشد که “گوگل ادز چیست”.

در این مقاله به شما خواهیم گفت “گوگل ادز چیست” و در ادامه با مزیت‌های آن آشنا خواهیم شد.

گوگل ادز چیست؟

گوگل ادز چیست؟

اگر شما هم برای کسب و کار خود اقدام به راه اندازی وبسایت کرده اید و از خدمات تولید محتوا استفاده می کنید، حتما به خوبی می دانید که محتوا به تنهایی نمی تواند شما را در دریای وسیع اطلاعات در اینترنت کمک کند. از همین رو باید از ابزار و روش های مختلفی برای دیده شدن کمک بگیرید.

گوگل به عنوان یکی از مرورگرهای پرکاربرد در جهان تلاش کرده این فرصت را برای کاربران خود فراهم کند تا با استفاده از برنامه ها و ابزارهای مختلف بتوانند تبلیغات موثری انجام دهند. گوگل با داشتن حدود 4.8 میلیارد بازدید تعاملات روزانه یکی از بهترین بسترها برای دیده شدن کسب و کارها به شمار می آید. این شرکت سعی کرد تا با ایجاد پلتفرم تبلیغاتی برای شرکت های مختلف فضای رقابت را برای کسب و کارهای مختلف فراهم کند.

اگر دارای وب سایتی برای کسب و کار خود هستید یا می خواهید اقدام به راه اندازی وبسایت کنید حتما این سوال برای شما وجود دارد که چگونه صفحه اول گوگل باشیم؟ پاسخ به این سوال و رسیدن به این هدف راه های مختلفی دارد که سریعترین و کوتاه ترین آن و البته یکی از روش های تاثیرگذار میتواند استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی مانند گوگل ادز باشد.

همانطور که می دانید گوگل ادز یکی از پلتفرم های پولی به شمار می آید که شما برای دریافت خدمات آن بایستی هزینه مشخصی را پرداخت کنید. این هزینه برای آمریکا 2.32 دلار و برای کشورهای دیگر کمی ارزانتر است. هزینه ای که شما بابت استفاده از گوگل ادز می پردازید  غالبا به عوامل مختلفی مانند کیفیت سایت، کمپین های تبلیغاتی، مختصات جغرافیایی، کلمات کلیدی، زمینه فعالیتی و… بستگی دارد.

تبلیغات گوگل دارای مزیت های زیادی است که در ادامه به مهمترین این موارد اشاره می شود.

چرا از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟

چرا از تبلیغات گوگل استفاده کنیم؟

اگر همچنان نمی دانید که آیا استفاده از تبلیغات گوگل برای شما مفید است یا نه، می توانید مزایای آن را بررسی کنید. از مهمترین مواردی که می تواند شما را در استفاده از گوگل ادز ترغیب کند عبارت است از:

1- امکان رقابت در میان کسب و کارها

از مهمترین مزایای گوگل ادز شرایطی است که برای رقابت تبلیغاتی کسب و کارها فراهم می کند. برای اینکه بخواهید در میان جستجوی کاربران مختلف رتبه خوبی در میان رقابت ها داشته باشید، پلتفرم گوگل ادز به شما کمک می کند در نتایج جستجوی شما بالاترین جایگاه را در میان رقبا داشته باشید.

اگر فضای وبسایت شما به طور ویژه در زمینه تجاری فعالیت دارد حتما باید با بدانید cannibalization چیست. همچنین راه هایی که می تواند شما را به سمت سود بیشتر و در عین حال عدم تاثیر بر فروش دیگر محصولات هدایت کند، را نیز شناسایی کنید.

2- ارتقای بازدید سایت و فروش محصول

از دیگر مزایای گوگل ادز می توان به بالا رفتن ترافیک مراجعات به سایت اشاره کرد. یکی از مهمترین عواملی که باعث بیشتر دیده شدن سایت ها می شود، بالا بودن میزان بازدیدکنندگان و ماندگاری آن ها در سایت است که در نهایت منجر به فروش بیشتر محصول یا خدمات می شود. گوگل ادز وبسایت شما را در بالاترین سطح جستجوی کاربران مختلف قرار می دهد و همین موضوع برای مخاطب نشان دهنده اعتبار بیشتر و در نهایت مراجعه به سایت می شود. تداوم این موضوع کمک می کند که فروش محصول شما نیز افزایش پیدا کند.

3- هدفمند شدن تبلیغات

هدفمند شدن تبلیغات

از آنجا که گوگل ادز ابزاری تبلیغاتی است از همین رو می تواند به طور مستقیم مخاطبان خاص تبلیغات مورد نظر شما را، به سمت شما هدایت کنند. در واقع گوگل ادز تبلیغاتی کلیکی است که شما بابت هر کلیک هزینه ای را به گوگل می پردازید. از همین رو گوگل برای دیده شدن وبسایت شما قوی تر عمل می کند.

4- سرعت بیشتر تبلیغات در مقایسه با روش های دیگر

از آنجا که برای تبلیغات وبسایت باید از خدمات سئو استفاده کنید، می توانید به راحتی محتواهای تولید شده را به تناسب محصول یا خدمت مورد نظر با جامعه مخاطبان ایجاد کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید گوگل ادز سریع تر از سئو و سایر روش ها در تبلیغات وبسایت به شما کمک می کند. همین موضوع امکان اندازه گیری نتایج تبلیغات را فراهم می کند. همین موضوع کار را برای شما بسیار آسان می کندتا بتوانید سریعتر به نواقص و نقاط قوت وبسایت خود دست پیدا کنید.

نتیجه گیری

وقتی بدانید سئو چیست می توانید به این موضوع پی ببرید که چه راه هایی می تواند شما را در دنیای سرچ گوگل به موفقیت برساند. از آنجا که گوگل پرکاربردترین مرورگر دنیا به شمار می آید و روزانه میلیاردها تعامل در آن رقم می خورد. از همین رو استفاده از ظرفیت ها و ابزارهایی که شما را در دنیای رقابت به موفقیت می رساند امری ضروری به شمار می آید.

گوگل ادز پلتفرم تبلیغاتی حرفه ای و بی نظیری است که مسیر شما را برای تبلیغات موثر توام با ارتقای فروش هموار می کند. گوگل ادز پلتفرمی تبلیغاتی و البته پولی است که برای دیده شدن وبسایت ها به صورت کلیکی پول دریافت می کند، از همین رو سرعت اثربخشی آن از سایر روش های دیگر بسیار بالاتر است.

در صورتی که می خواهید از خدمات مربوط سئو و نیز کمپین های تبلیغاتی گوگل ادز استفاده کنید به شما پیشنهاد می کنیم از کارشناسان شرکت وب رمز اقدام به دریافت مشاوره کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا