مافیای خودرو نفس مردم را بریده است

به‌روزترین‌ها– سارا فلاحی در جلسه امروز مجلس جهت استیضاح وزیر صمت با بیان اینکه مردم ایلام با دست خالی از حریم کشور دفاع کرده و اکنون نوبت نمایندگان مجلس است که مدافع حریم امنیت مردم و این سرزمین ثروتمند باشند، اظهار داشت: فلسفه استیضاح کمک به دولت است که گلوگاه آن از مدیران ناکارمد و ناکاربلد پاک شود.

وی افزود: امروز استیضاح را مورد حمله قرار می‌دهند تا بر صندلی خود ماندگار بمانند با این رویه‌شان نمایندگان را خاک می‌کنند.

این نماینده مجلس گفت: امروز بزنگاهی است که مردم منتظرند ما مسئولیت خود را انجام دهیم. و ما موظفیم از ابزار قانونی استفاده کرده و عرصه خودرو را پای میز مذاکره بکشانیم. این چه مافیایی است که قیمت پراید بی‌خاصیت سر به فلک کشیده و خودروی ۳۰۰ میلیونی به یک میلیارد رسیده است. این به جیب چه کسی می‌رود؟

وی بیان داشت: گفته شده که ۴۰ درصد به تولید ملی اضافه شده چه کسی این اجازه را به قاتل خاموش مردم داده است؟ این چه تولید ملی است که هر زمان تحریم می‌شویم بازار شما کن فیکون می‌شود؟ نماد تولید ملی ما تسلیحات نظامی و موشک نقطه زن است که در حصار تحریم خواب را به دشمن حرام کرده نه پراید.

فلاحی گفت: هر زمان که عرصه تنگ می‌شود از امتیاز نمایندگان سخن می‌گویید. بزرگترین امتیاز مردم یعنی سرمایه اجتماعی.

وی خاطرنشان کرد: امروز استیضاح وزیر صمت نیست زمان آن است که حمایت دولت از وزرای ناکارمد گرفته شود.

این نماینده مجلس موافق استیضاح وزیر تصریح کرد: گفته‌اند بنده در حوزه خودرو کاره‌ای نیستم اگر اینگونه است چرا بر مسند قدرت نشسته اید؟ ما امروز مدیرانی می‌خواهیم که با مافیا مقابله کنند ما امروز رزمنده می‌خواهیم که بازار آشفته خود را مدیریت کنند. 

وی تاکید کرد: پشت دیوارهای مجلس ۸۶ درصد مردم موافق استیضاح هستند و منتظرند تصمیم تاریخی گرفته شود.

فلاحی گفت: امروز به مردم شبیخون زده‌اند و می خواهند قسر در بروند و برخی مسئولین بنا دارند زحمات نمایندگان را هدر دهند. برخی این رفتارها ناشی از فهم اشتباه ما از همراهی با دولت است. ما تا جایی که مسئولین کارامد باشند با دولتیم.

وی اظهار داشت: ما نمایندگان مخالف آشفتگی بازار خودرو هستیم مردم بپذیرند ما در برابر مافیا هستیم. زمانی فرماندهان این سرزمین در دفاع از این خاک کشته شدند امروز مافیای خودرو نفس مردم را بریده است. نظام توان مقابله دارد به شرطی که این مافیا برچیده شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه اگر امروز به درستی تصمیمی نگیریم مرگ مجلس را رقم زده‌ایم، گفت: امروز جیب مردم خالی شده و خودرو عامل تقلیل سرمایه اجتماعی مردم است.

وی یادآور شد: ما امروز از کسی خرده‌ای نداریم با ساختار غلط کار داریم ما نماینده مردم هستیم، اهل معامله هم نیستیم چون قسم خوردیم حافظ انقلاب باشیم.

فلاحی گفت: بازار خودور عامل انهدام سرمایه اجتماعی است و باید تصمیم تاریخی بگیریم و این تلنگری به دولت است.

وی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم با مجلس همراه باشد و برای زدودن دولت از کسانی که نمی‌دانند و نمی توانند.

 منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا