مستاجران به دنبال توافق با صاحبخانه ها

مستاجران به دنبال توافق با صاحبخانه ها

بررسی ها نشان می دهد که مستاجران به دنبال توافق با صاحبخانه های خود هستند زیرا در شرایط گرانی اجار بها امکان جایه جایی به سختی صورت خواهد گرفت.

به‌روزترین‌ها– بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از مستأجران پس اینکه با صاحبخانه به توافق نمی رسند به دنبال خانه‌هایی با متراژ کمتر می‌روند تا از محیط و منطقه جابه جا نشوند.

یکی از مشاروان املاک در محله نارمک در خصوص وضعیت اجاره بها به مهر گفت: مستأجران بیشتر به دنبال این هستند که با صاحبخانه به توافق برسند و از خانه‌ای به خانه دیگر جابه‌جا نشوند اما برخی از صاحبخانه ها نیز تحت تأثیر فضای مجازی افزایش ۱۰۰ درصدی را برای خانه‌های خود در نظر گرفته اند که این امر مستأجر را مجبور به جابه جایی می‌کند.

وی در ادامه افزود: مستأجران با توجه به بودجه‌ای که دارند تصمیم می‌گیرند که خانه‌های متراژ پایین‌تری را برای اجاره انتخاب کنند.

یکی دیگر از مشاورین املاک در این منطقه به خبرگار مهر گفت: مستأجران دلهره این را دارند که صاحبخانه بدون هیچ توضیحی آنها را جواب کند و به دنبال خانه‌هایی با بودجه خود هستند حتی برخی‌ها نیز به اجاره خانه‌های کوچک‌تر روی آوردند تا به منطقه پایین‌تر نروند.

در ادامه قیمت اجاره خانه در محله نارمک منتشر می‌شود.

محلهمتراژاجاره / ‏‬رهن (قیمت‌ها به تومان است)رهن (قیمت‌ها به تومان است)
زرکش۶۰۱۰۰ میلیون ماهی ۸ میلیون۸۵۰ میلیون
فدک۶۴۲۵۰ میلیون ماهی ۱۲ میلیون۱ میلیارد
مدائن۶۳۳۰۰ میلیون ماهی ۳ میلیون۷۰۰ میلیون
کرمان۷۰۱۰۰ میلیون ماهی ۸ میلیون۵۵۰ میلیون
دانشگاه علم و صنعت۸۰۴۰۰ میلیون ماهی ۱۲ میلیون۱ میلیارد
هفت حوض۶۵۲۵۰ میلیون ماهی ۱۲ میلیون۸۰۰ میلیون
نارمک جنوبی۸۰۲۰۰ میلیون ماهی ۱۰ میلیون۵۵۰ میلیون
نارمک۸۰۳۰۰ میلیون ماهی ۴ میلیون۱ میلیارد
دردشت۶۰۳۰۰ میلیون ماهی ۶ میلیون۴۷۰ میلیون
 منبع: مهر