برگزاری کارگاه‌های تخصصی ایرانسل در اولین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

به‌روزترین‌ها– به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در ایام برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، ایرانسل در بخش ویژه‌ای، کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار می‌کند.

بر همین اساس در اولین روز نمایشگاه، سه کارگاه در حوزه‌های مختلف از جمله کارگاه «گفت‌وگوهای حساس» توسط تیم تعلق کارکنان، کارگاه «مدیریت حرفه‌ای پروژه» و کارگاه «آشنایی با دوره اجایل کوچینگ agile coaching» توسط توسط آکادمی ایرانسل و به صورت رایگان، برگزار شد.

اولین کارگاه در روز نخست نمایشگاه به حوزه منابع انسانی با موضوع گفت‌وگوهای حساس، توسط تیم تعلق کارکنان اختصاص پیدا کرد.

در دومین کارگاه با عنوان مدیریت حرفه‌ای پروژه‌، سخنرانان از آکادمی ایرانسل، درباره موضوعاتی از جمله دانش مدیریت حرفه‌ای پروژه در کشورهای در حال توسعه‌، ایجاد توانایی برای کسب توانایی زبان مشترک مدیریت پروژه در دنیا (pmp)، ایجاد توانایی برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی مدیریت پروژه، لزوم کسب تخصص در زمینه مدیریت حرفه‌ای پروژه در پروژه‌های زیرساختی و … با حاضرین گفت‌وگو کردند.

سومین کارگاه تخصصی ایرانسل در نمایشگاه الکامپ نیز، به آشنایی با دوره اجایل کوچینگ agile coaching یا کوچینگ تیم‌های چابک تعلق داشت. در این کارگاه‌ به معرفی دوره ۳ روزه کوچینگ تیم‌های چابک پرداخته و از اهمیت تسهیلگری و چابک‌سازی سازمانی گفته شد. این دوره در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ با همکاری مجموعه آکادمی ایرانسل برگزار می‌شود.

ایرانسل در ادامه و در روز دوم نمایشگاه الکامپ مطابق با دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲، کارگاه‌های تحول دیجیتال سازمانی، بررسی نقش اپراتورها در تحول دیجیتال صنایع و مدل ذهنی و مسیر یادگیری برنامه‌نویسی را به صورت رایگان در غرفه خود در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا