برگزاری الکام تاکز و کارگاه‌های تخصصی ایرانسل در سومین روز نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲

به‌روزترین‌ها– به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در ایام برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ، ایرانسل در بخش ویژه‌ای، همه روزه و در چهار نوبت کارگاه‌هایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک‌چین، تحول دیجیتال سازمان‌ها و صنایع، مسیر یادگیری برنامه‌نویسی، فناوری‌های مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و … برگزار می‌کند.

امروز سه‌شنبه ۶ تیر در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، دو کارگاه «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری» و «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال» توسط شریک تجاری واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل و دو کارگاه «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» توسط آکادمی ایرانسل برگزار شد.

اولین کارگاه در روز سوم الکامپ ۱۴۰۲ با موضوع معرفی مرکز خدمات ابری به معرفی خدمات واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل در این زمینه اختصاص یافت. سرویس‌های مرکز خدمات ابری ویژه سازمان‌هایی است که زیرساخت و نیروی انسانی متخصص ندارند، اما می‌خواهند از خدمات ابری برای رصد و پایش بلادرنگ سایبری استفاده کنند.

دومین کارگاه با معرفی سرویس کشف نقاط ضعف شبکه و آسیب‌پذیری‌ امنیتی مشتریان سازمانی و با عنوان اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال توسط واحد راهکارهای سازمانی ایرانسل برگزار شد.

کارگاه سوم با موضوع دی‌فای و با ارائه رضا قربانی متخصص فناوری‌های نوین مالی برگزار شد. حاضران در این کارگاه با مفهوم دنیای مالی توزیع‌شده و کارکرد دی‌‌فای در کنترل متمرکز، محدودیت دسترسی، شفافیت و… در فضای مالی آشنا شدند.

 در کارگاه چهارم با موضوع مدیر در نقش کوچ، همایون شهریاری به ارائه راهکارهایی در زمینه توسعه منابع انسانی با تمرکز بر مدیریت پرداخت.

ایرانسل برگزار‌کننده رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌هایی برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانی‌هایی تخصصی‌ در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فین‌تک در غرفه ایرانسل واقع در سالن ۸و۹ برگزار می‌کند.

در اولین سخنرانی الکام تاکز ایرانسل در سومین روز نمایشگاه، امین هدایتی کارآفرین هوش مصنوعی به موضوع انقلاب در پلتفرم‌های دیجیتال و نقش داده در تعیین مسیر کسب و کارها و زندگی روزمره پرداخت. دومین سخنرانی نیز با موضوع بلاک‌چین و دنیای غیرمتمرکزها با سخنرانی احمدجنتی‌فر، فعال حوزه بلاکچین برگزار شد. ایرانسل در ادامه و در روز چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۲، کارگاه‌های تبلیغات در جهان دیجیتال، بررسی بازار بلاک‌چین و NFT، هوش مصنوعی و توسعه محصول را به صورت رایگان در غرفه خود در سالن ۳۸ برگزار می‌کند و همچنین حامی سخنرانی‌ با موضوع فین‌تک در قالب رویداد الکام تاکز، در سالن ۸و۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا