رشد قیمت سکه تمام و کاهش قیمت دلار و نیم‌سکه ‌در معاملات امروز‌

به‌روزترین‌ها؛ مریم شهبازی– دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس با کاهش ۲۸۰ ریالی، ۴۱ هزار و ۳۸۳ تومان و در بخش حواله‌ ۳۷ هزار و ۶۲۱ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۰ هزار و ۹۵۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۱ هزار و ۳۹۵ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۲۲۹ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۶۸ تومان ارزش‌گذاری شده است.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد، طی معاملات دیروز و امروز نرخ دلار با کاهش ۵۰ تومانی در بازار مواجه شده است.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه طرح قدیم‌ در بازار امروز با افزایش ۱۰۵ هزار تومانی به نرخ ۲۵ میلیون و ۵۹۷ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کمی افزایش به قیمت ۲۹ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با افت ۱۰۰ هزار تومانی، به قیمت ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار به قیمت ۲ میلیون و ۴۴۴ هزار تومان در هر گرم داد و ستد شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۶۰۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد. نرخ طلای آب شده نیز ۱۰ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان بوده است.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با کاهش ۲۶ صدم درصد، ۱۹۶۳ دلار قیمت‌گذاری شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا