مزیت‌های استفاده از پاکت پستی حبابدار

برندها و فروشگاه‌های اینترنتی سفارش‌های مشتریان را با استفاده از پاکت‌های پستی مانند پاکت پستی حبابدار به‌دست آنان، در هرجای دنیا که باشند، می‌رسانند.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد مواردی مانند مزیت‌های استفاده از پاکت پستی حبابدار و از کجا می‌توان آن‌ها را تهیه کرد، صحبت کنیم.

مزیت‌های استفاده از پاکت پستی حبابدار

پاکت پستی حبابدار چیست؟

پاکت پستی حبابدار یکی از انواع پاکت‌های بسته‌بندی هست که به دلیل دارا بودن حباب‌های هوا در داخل آن، برای محافظت از محصولات شکننده و حساس مناسب‌اند. این پاکت‌های پستی از دو لایه تشکیل شده‌اند: یک لایه بیرونی که معمولاً از کاغذ یا پلاستیک پوشیده شده است و  یک لایه داخلی که حاوی حباب‌های هوا هست.

حباب‌های هوا در داخل پاکت پستی حبابدار مانند بالشتک‌ عمل کرده و از محتویات داخل آن در برابر انواع ضربات و فشار محافظت می‌کنند.

پاکت‌های حبابدار از مواد مختلفی ساخته می‌شوند، ازجمله کاغذ کرافت، پلی‌اتیلن، مایلار و مقوا. همچین پاکت‌های حبابدار پلیمری کاربردهای فراوانی دارند چراکه در برابر رطوبت مقاوم و انعطاف‌پذیر هستند.

چرا باید از پاکت پستی حبابدار استفاده کنیم؟

یکی از دغدغه‌های کسب‌وکارها در حین حمل‌ونقل محصولات، نگرانی از آسیب دیدن محصولات ارسالی هست. زیرا آسیب دیدن محصول علاوه ‌بر آن‌که هزینه‌بر هست می‌تواند باعث نارضایتی مشتریان و کاهش اعتبار برندتان شود. در ادامه چرای این مطلب را با عنوان کردن دلایل مهم مورد‌بررسی قرارداده‌‌ایم؛

جلب توجه مشتریان با بسته‌وبندی خاص

این نوع از پاکت پستی علاوه‌ بر آن‌که در حفظ محصول نقش مهمی ایفا می‌کنند، از آن‍ها می‌توانید در تحت‌تاثیر قرار دادن مشتریان‌تان نیز استفاده کنید. این نوع از بسته‌وبندی‌ها در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و می‌توان آن‌ها را با طرح‌های متنوعی سفارشی‌سازی کرد.

درواقع با این کار شما می‌توانید بسته‌های پستی‌تان را با برند و هویت بصری خود هماهنگ کرده و شعار دلخواهتان را بر روی آن چاپ کنید.

قابلیت بازیافت پاکت پستی حبابدار

در سال‌های اخیر با افزایش آگاهی جمعی مردم از اهمیت حفاظت از محیط‌زیست، تولید‌کنندگان صنعت بسته‌‌بندی نیز توجه بیشتری به آن نشان داده‌اند. از این رو، بسیاری از پاکت های پستی از مواد آلی ساخته شده‌اند که پس از استفاده به‌راحتی در طبیعت تجزیه می‌شوند.

سبک و کاربردی بودن آن‌ها

این نوع از پاکت‌های پستی به دلیل ویژگی سبک و کاربردی بودن، برای ارسال کالاهای حساس انتخابی مطمئن هستند.چراکه،

  • وزن کمی دارند و به‌راحتی قابل‌حمل هستند.
  • در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند و برای حمل‌و‌نقل کالاهای کوچک و متوسط مناسب‌‌اند.

مقرون‌به‌صرفه و ارزان بودن آن‌ها

عوامل مختلفی بر روی قیمت پاکت پستی حبابدار تاثیر می‌گذارد؛ ازجمله، گرماژ کاغذ، نوع حباب داخل پاکت، مدل چاپ، سایز پاکت و نوع چسب به کاررفته.

بااین‌حال قیمت این نوع بسته‌بندی نسبت به سایر روش‌ها ارزان‌تر هست. حتی اگر بتوانید به‌صورت عمده از تولید‌کننده اصلی در شهر یا محل خودتان تهیه کنید، هزینه‌های جانبی‌تان به‌صورت چشمگیری کاهش پیدا می‌کنند.

همچنین به ‌دلیل کوچک‌ بودن سایز آن‌ها هزینه ارسال نیز به نسبت جعبه یا کارتن‌های پستی مقرون به‌صرفه تر هست.

کاربرد‌های مختلف پاکت پستی حبابدار

یکی از کاربردی‌های آن، ارسال عکس‌‌های چاپ‌شده هست. این نوع بسته‌بندی از خم ‌شدن، له‌شدگی و تا شدن فایل‌های چاپی عکس جلوگیری می‌کند.

همچنین با استفاده از آن‌ها می‌توانید انواع سی‌دی، دی‌وی‌دی، کتاب، اشیای زینتی و غیره را پست کنید. گاها اگر ماهیت چند محصول مشابه یکدیگر باشد می‌توان از یک پاکت پستی نیز استفاده کرد تا از هزینه‌های جانبی کم شود.

سخن پایانی

امروزه پاکت‌های پستی حبابدار از موارد پرمصرفی هستند که تقریبا همه‌ی فروشگاه‌های اینترنتی با آن‌ها سر وکار دارند. با درج لوگو و شعار سازمانی‌تان می‌توانید آن‌ها را سفارشی سازی کرده و مشتریان‌تان را تحت‌تاثیر قرار دهید. همچنین به‌ دلیل قیمت ارزان، وزن سبک و موثر بودن آن‌ها هزینه‌های جانبی‌تان نیز کاهش می‌یابد

شرکت نام شرکت مربوطه گنجانده شود باسابقه طولانی در صنعت تولید انواع پاکت‌های پستی اعم از پاکت های پستی حبابدار در سایزهای مختلف و کیفیت بالا توانسته نیاز مشتریان خود را در تیراژ بالا برآورده سازد.

شما نیز می‌توانید بعد از نیازسنجی بخش فروش و بازاریابی‌تان به‌صورت عمده یا تکی هر نوع پاکتی را مدنظرتان هست از بین کالاهای وب‌سایت‌مان انتخاب کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش امور مشتریان در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا