معرفی بسته‌های رومینگ نوروزی ۱۴۰۳ ایرانسل

به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت، مکالمه و پیامک برای مسافران نوروزی خارج از کشور، بسته‌های رومینگ ویژه خود را که تا ۱۶ فروردین ۱۴۰۳، قابل خرید و فعال‌سازی‌اند، معرفی کرد. این بسته‌های رومینگ، برای سفر به کشور عراق و کشور ترکیه به صورت جداگانه درنظر گرفته شده است. همچنین مسافران نوروزی کشور امارات یا دیگر کشورها، می‌توانند از بسته‌های جامع و تخفیفی رومینگ ایرانسل، ویژه این ایام استفاده کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ ارائه شده توسط ایرانسل برای نوروز ۱۴۰۳، شامل سه بسته هفت روزه و دو بسته ۱۴ روزه، برای سفر به کشور عراق با اتصال به یکی از اپراتورهای Zain و Asiacell است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۳۰۰مگابایت اینترنت با قیمت ۱۲۰هزار تومان، بسته ۱گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۹۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۲گیگابایت اینترنت به همراه ۲۰ دقیقه مکالمه و ۲۰ پیامک با قیمت ۴۵۰ هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۹۰ هزار تومان یا بسته ترکیبی ۷ گیگابایت اینترنت به همراه ۷۰ دقیقه مکالمه و ۷۰ پیامک با قیمت ۷۷۷هزار تومان را انتخاب کنند.

بسته‌های رومینگ نوروزی برای سفر به کشور عراق

مدت  اعتبار (روز)قیمت (تومان)بسته
۷۱۲۰٬۰۰۰۳۰۰ مگابایت اینترنت
۷۲۹۰٬۰۰۰۱ گیگابایت اینترنت
۷۴۵۰٬۰۰۰۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰ دقیقه مکالمه + ۲۰ پیامک
۱۴۵۹۰٬۰۰۰۵ گیگابایت اینترنت
۱۴۷۷۷٬۰۰۰۷ گیگابایت اینترنت + ۷۰ دقیقه مکالمه + ۷۰ پیامک

همچنین ایرانسل برای مسافران کشور ترکیه در ایام سفرهای نوروز ۱۴۰۳، پنج بسته‌ رومینگ ویژه  هفت و ۱۴ روزه، با اتصال به یکی از اپراتورهای Turkcell و Turktelecom در نظر گرفته است. به این ترتیب، مشترکان می‌توانند از بین بسته‌های ۷روزه، بسته ۱ گیگابایت اینترنت با قیمت ۱۳۰ هزار تومان، بسته ۳گیگابایت اینترنت با قیمت ۲۸۰هزار تومان و بسته ترکیبی ۶۰دقیقه مکالمه و ۶۰ پیامک با قیمت ۴۹۰هزار تومان را انتخاب یا از بین بسته‌های ۱۴ روزه، بسته ۵گیگابایت اینترنت به قیمت ۳۸۰ هزار تومان یا بسته ۷ گیگابایت اینترنت به قیمت ۵۰۰ هزار تومان را انتخاب کنند.

بسته‌های رومینگ نوروزی برای سفر به کشور ترکیه

مدت  اعتبار (روز)قیمت (تومان)بسته
۷۱۳۰٬۰۰۰۱ گیگابایت اینترنت
۷۲۸۰٬۰۰۰۳ گیگابایت اینترنت
۱۴۳۸۰٬۰۰۰۵ گیگابایت اینترنت
۱۴۵۰۰٬۰۰۰۷ گیگابایت اینترنت
۷۴۹۰٬۰۰۰۶۰ دقیقه مکالمه + ۶۰ پیامک

ایرانسل علاوه بر بسته‌های ویژه برای مسافران مقصدهای عراق و ترکیه، برای مسافران امارات، چین، ارمنستان، آذربایجان، عمان، فرانسه، آلمان، تایلند، گرجستان و همچنین مسافران سایر کشورها که تمایل دارند از خدمات سیم‌کارت در بیش از ۶۰ اپراتور و ۳۰ کشور بهره‌مند شوند نیز، بسته‌های رومینگ نوروزی تدارک دیده است.

این بسته‌ها شامل ۵ بسته ۷ روزه، یک بسته ۱۴ روزه و یک بسته ۳۰ روزه است. مشترکان ایرانسل می‌توانند در طول سفرهای خارجی خود در این ایام، با سرویس رومینگ ایرانسل، به بسته‌های هفت روزه به ترتیب با حجم ۷۵ مگابایت و قیمت ۵۰ هزار تومان، ۱۵۰ مگابایت و ۹۰هزار تومان، ۳۰۰مگابایت و ۱۷۰هزار تومان، ۶۰۰مگابایت و ۲۹۰هزار تومان و ۱۰۲۴مگابایت و ۴۱۰هزارتومان، دسترسی داشته باشند. بسته ۱۴ روزه با حجم ۳۰۷۲مگابایت و قیمت ۶۰۰ هزار تومان و بسته ۳۰ روزه با حجم ۵۱۲۰مگابایت و قیمت ۹۰۰هزار تومان، دیگر  بسته‌های رومینگ نوروزی ایرانسل برای مشترکان سفرهای خارجی نوروز ۱۴۰۳ است.

بسته‌های رومینگ نوروزی برای سفر به امارات و سایر کشورها

اعتبار (روز)قیمت (تومان)حجم (مگابایت)
۷۵۰,۰۰۰۷۵
۷۹۰,۰۰۰۱۵۰
۷۱۷۰,۰۰۰۳۰۰
۷۲۹۰,۰۰۰۶۰۰
۷۴۱۰,۰۰۰۱۰۲۴
۱۴۶۰۰,۰۰۰۳۰۷۲
۳۰۹۰۰,۰۰۰۵۱۲۰

تمامی مشترکان ایرانسل لازم است برای فعال‌سازی خدمات رومینگ، پیش از خروج از کشور، کد دستوری #۱۱۱۱* را شماره گیری یا به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه کنند.

بسته‌های اینترنت رومینگ، ویژه نوروز ۱۴۰۳، از طریق کد دستوری #۳*۱۱۱۱* ، سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من و وب‌سایت ایرانسل، قابل خرید و فعال‌سازی هستند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا