پخش تازه‌ترین تاک‌شوی تولیدی ویستامدیا در شبکه نمایش خانگی

به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با رویکرد جدید تولید محتوا و ایجاد حلقه واسط بین توزیع‌کننده محتوا و مجموعه‌های تولید محتوا، بازوی ایرانسل در تولید محصولات ویدیویی است که به تازگی برنامه کمدی «عیدی HD»، به کارگردانی امین کفاش‌زاده و اجرای امیرحسین قیاسی را به شبکه نمایش خانگی آورده است.

این سریال، یک برنامه گفت‌وگومحور و سرگرم‌کننده با ماهیت کمدی است که در ۱۰ قسمت تولید شده و در آن، امیرحسین قیاسی در فضایی جدید و جذاب، به گفت‌وگو با مهمان‌های برنامه می‌نشیند. مهمان‌های این برنامه نیز از میان چهره‌های شاخص و خبرساز هنری و فضای مجازی انتخاب شده‌اند تا به هر چه بیشتر جذاب شدن این تاک‌شو، کمک کنند.

برنامه «عیدی HD»، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته، از پلتفرم‌های فیلیمو، فیلم‌نت و روبیکا، برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

همچنین ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، علاوه بر سرمایه‌گذاری در روبیکا، همکاری‌هایی را با پلتفرم‌های نمایش خانگی فیلیمو و فیلم‌نت رقم زده تا  کاربران بدون نیاز به پرداخت هزینه اشتراک این دو سرویس‌، محتواهای اشتراکی این دو پلتفرم را با نرخ تمام‌بهای اینترنت تماشا کنند.

«ویستامدیا» در راستای ارائه بستر و محتوای صوتی و تصویری و مشارکت با پلتفرم‌های داخلی، به عنوان مجموعه تولید سرگرمی‌های دیجیتال ایرانسل تعریف شده و از پروژه‌های موفق مورد حمایت ایرانسل محسوب می‌شود. این پروژه تاکنون با ۳۰ پلتفرم داخلی قرارداد بسته و به افزایش ترافیک ماهانه داخلی کمک کرده است. ساخت چند رئالیتی‌شو و داشتن استودیوی اختصاصی تولید محتوا و دوبله از دیگر فعالیت‌های ویستامدیا است که در راستای سند توسعه ایرانسل در حوزه تولید محتوا تعریف شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا