اخبار برگزیدهخودرو

مدیران خودرو برای خودروی ایکس 55 پرحاشیه چه برنامه ای دارد؟

به‌روزترین‌ها| امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه، نشست خبری مدیران خودرو با حضور مدیران این شرکت از جمله جک لی مدیرعامل، احمد معروف خانی مدیر خدمات پس از فروش، حمیدرضا طاهرلو مدیر واحد مهندسی و جمعی دیگر از مدیران این شرکت و اصحاب رسانه برگزار شد.

این نشست خبری درباره رفع ابهامات حادثه یک دستگاه ایکس 55 برگزار شد و طی آن، مدیران شرکت مدیران خودرو ضمن عذرخواهی از مردم، درباره نحوه رفع ایرادات هم مدل های خودروی حادثه دیده با فراخوان عمومی توضیحاتی ارائه دادند. اتفاقی کم سابقه در تاریخ خودروسازی کشور که شاید خیال مشتریان این شرکت خودروسازی را راحت کند که بعد از خرید همچنان می توانند با مجموعه ارائه کننده خودرو در ارتباط باشند و خواسته هایشان را برآورده کنند.

البته آنطور که ابتدای این جلسه طرح شد بروز حوادثی چون حادثه مورد توجه در مورد تنها یک دستگاه از خودروهای این شرکت در کل دنیا چندان دور از انتظار نیست و حتی برای بعضی از شرکت های به نام اروپایی همچون مرسدس بنز نیز چنین اتفاقاتی بروز می کند. بنابراین خودروسازان با اعلام فراخوان نسبت به رفع مشکلات پیش آمده و در راستای افزایش جلب رضایت مشتریان گام بر می دارند.

فراخوان برای 30 هزار خودروی ایکس 55

احمد معروف خانی مدیر خدمات پس از فروش گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو در ابتدای این نشست بیان داشت: مجموعه این شرکت در کل کشور 157 نمایندگی خدمات پس از فروش دارد که نسبت به ارائه خدمات محصولات این شرکت اقدام می کنند. تاکنون هم توانسته ایم رضایت مندی مشتریان را به دست بیاوریم و فرایند ارتقای خدمات پس از فروش و رشد کیفیت را در دستور کار داریم.

وی افزود: تلاش مدیران خودرو برای ارائه محصول کیفی و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان به همین جا محدود نمی شود و شعاری در بین خودمان به نام همراه ایده آل داریم و سعی می کنیم آن را محقق کنیم.

معروف خانی درخصوص اقدامات شرکت در رابطه با حادثه بروز یافته ادامه داد: شرکت خودروسازی چری پس اطلاع احتمال ریسک در اکسل خودرو ایکس ۵۵ پرو به این شرکت، در تاریخ ۲۷ فروردین ماه سال جاری فراخوانی جهت بررسی اکسل خودروها ارائه داد که در همان ابتدا و هفته نخست ۲۵ درصد از خودروهای ام وی ام ایکس ۵۵ مورد بررسی شبکه خدمات پس از فروش قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فقط احتمال ریسک فقط برای ۲ هزار و ۱۵۹ دستگاه خودرو ایکس ۵۵ وجود داشت تاکید کرد: با این حال در راستای دستیابی به اطمینان از نحوه عملکرد سایر خودروهای تولیدی ایکس ۵۵ این فراخوان را برای ۳۰ هزار دستگاه به جای ۲ هزار و ۱۵۹ خودرو ریسک دار اعلام کردیم. این مهم جهت افزایش اطمینان و اعتماد مشتریان انجام شده تا نگرانی ها در خصوص این محصول رفع شود.

ایکس 55 کراس اورر محبوب و با کیفیت کشور

به گفته معروف خانی ایکس ۵۵ نه تنها به عنوان یکی از خودروهای بسیار باکیفیت و محبوب بازار ایران شناخته می شود بلکه این خودرو موفق به کسب بالاترین امتیاز ایمنی از مراجع تست معتبر دنیا نیز شده است.

وی اضافه کرد: ایکس ۵۵ کمترین مراجعه را در شبکه خدمات پس از فروش این شرکت داشته است و این خودرو از سوی جی دی پاورز در سال گذشته میلادی به عنوان بهترین کراس اوور کامپکت معرفی شد.

حمیدرضا طاهر لو مدیر واحد مهندسی گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو نیز درباره استانداردهای دریافتی ایکس 55 گفت: خودروهایی که توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می شوند دارای ایمارک هستند و با استناد به این استاندارد می توانند در بازارهای جهانی نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: علاوه بر استانداردهای بین المللی، ایکس 55 آزمون های لازم برای حضور در بازار کشور را هم زیر نظر مستقیم سازمان ملی استاندارد کشور با موفقیت پشت سر گذاشته است. البته سازمان استاندارد بر اساس وظیفه ذاتی خود نسبت به بررسی و ریشه یابی حادثه ایکس ۵۵ اقدام کرده و تا زمان مشخص شدن نتایج، این محصول شماره گذاری نمی شود.

گفتنی است پس از رفع مشکلات مذکور و به زودی، دوباره شماره گذاری خودروی ایکس 55 مدیران خودرو از سر گرفته خواهد شد

مدیر واحد مهندسی گروه صنایع خودروسازی مدیران خودرو در بخشی دیگر از ضحبت های خود دلیل بروز حادثه برای یک دستگاه خودروی ایکس 55 را نه ضعف طراحی و حتی نه قطعات بلکه خطای اپراتور اعلام کرد که تمامی خودروهایی که ازطریق این اپراتور آماده سازی شده است دوباره از سوی این شرکت مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

عذرخواهی جک لی از مشتریان مدیران خودرو

جک لی مدیرعامل شرکت مدیران خودرو نیز در پایان نشست از بروز حادثه یک دستگاه خودرو از محصولات این شرکت  از مردم ایران عذرخواهی کرد و گفت: برای جبران این حادثه به مشتریان قول می دهیم که کیفیت محصولات را افزایش و ارائه خدمات را بهبود دهیم، همچنین یک دستگاه خودرو جایگزین به مالک خودرویی که دچار حادثه شده بود، اعطا شده است.

وی همچنین به مشتریان این شرکت اطمینان داد که در راستای بهبود هرچه بیشتر کیفیت محصولات این شرکت تلاش خواهند کرد و برای کسب تجربه بهتر مشتریان تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا