مینی کوپر به مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ راه یافت

به‌‍‌روزترین‌ها| مینی کوپر جان کوپر ورکز که سال میلادی گذشته معرفی شد هنوز به صورت رسمی از سوی شرکت مینی معرفی نشده است. اما براساس اطلاعات درز یافته، این خودرو به صورت تمام برقی راهی بازار خواهد شد. با این شرایط مینی در اقدامی غیرقابل تصور محصول نامبرده را به مسابقات 24 ساعته نوربرگ رینگ امسال خواهد فرستاد.

شنیده حاکی از آن است که مینی کوپر جان کوپر ورکز با یک قوای الکتریکی با 250 اسب بخار قدرت در این مسابقات حضور خواهد داشت، به نظر می رسد این خودرو با 214 اسب بخار قدرت به صورت استاندارد راهی بازار شود. البته گمانه زنی های در خصوص عرضه این خودرو مذکور با قوای هیبریدی نیز وجود دارد.

خودرو مینی کوپر جان کوپر ورکز

اگر مینی کوپر جان کوپر ورکز با قوای هیبریدی راهی بازار شود، به یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر با 201 اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. به احتمال زیاد عرضه نخست این محصول در آمریکا سپس در انگلیس انجام شود. اما در صورتی که این خودرو با قوای تمام برقی راهی خیابان ها شود، عرضه نخست آن حدود 2 سال دیگر در بریتانیا خواهد بود.

مینی کوپر جان کوپر ورکز به یک باتری 54.2 کیلووات ساعتی مجهز است که می تواند تعادل وزنی و هندلینگ مناسبی برای آن ایجاد کند. در این مدل از مینی چرخ های جلو محرک خواهد بود، براساس پیش بینی مهندسان ب ام و این وضعیت کمترین اتلاف را ایجاد می کند.

خودرو مینی کوپر جان کوپر ورکز

با توجه به اینکه مینی کوپر جان کوپر ورکز در مسابقات لمانز حضور دارد، مینی قصد دارد که این خودرو را با رنگ سفید- قرمز جهت یادآوری حضور مینی در مسابقات رالی مونت کارلو 1964 به بازار عرضه کند. به احتمال زیاد خودرو مینی برقی مذکور به لوگوی 37 جهت یادآوری پیروزی 1964 مزین شود.

اگر مینی کوپر جان کوپر ورکز تمام برقی در سال 2025 راهی بازار شود، قیمت آن حدود 40 هزار دلار خواهد بود. در صورت پیروزی این مدل، شرکت خودروسازی مینی می تواند فرصت افزایش قیمت را هم برای محصول خود فراهم کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا