نسخه برقی اف ایکس به ایران رسید؛ 400 کیلومتر پیمایش با یکبار شارژ کامل

به‌روزترین‌ها| با رسیدن اولین محموله از خودرو اف‌ایکس برقی به کشورمان، حالا مشخص شده که برند فونیکس NEV برای عرضه این خودرو تمام برقی، آماده است.

جهان خودرو در حال متحول شدن است و قوای فنی از حالت احتراقی و مبتنی بر سوخت‌های فسیلی به سمت انرژی‌های پاک یا الکتریسیته حرکت می‌کند. خودروسازان داخلی هم باید به‌تدریج به این سمت بروند و قوای فنی هیبریدی و در نهایت الکتریکی را جانشین محصولات بنزینی خود کنند.

فونیکس NEV به عنوان اولین برند پیشگام در حوزه خودروهای انرژی جدید در ایران که بیشترین سازگاری را با محیط زیست و تحولات زندگی امروزی دارد، با تولید و عرضه خودروهای انرژی نو، با آینده پاک همگام شده است. فونیکس NEV که از ابتدای سال گذشته با عرضه خودرو تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید به بازار، به طور رسمی کار خود را با مونتاژ اولین خودرو پلاگین هیبرید در ایران شروع کرد، در آستانه تولید اولین خودرو کاملا برقی خود است.

اولین خودرو کاملا الکتریکی این برند اف ایکس برقی خواهد بود که به تازگی وارد کشور شده و قرار است در ماه های آینده اخبار زیادی درباره این خودرو شنیده شود.

طراحی بدنه اف ایکس برقی

این خودرو در عین حال که دارای طراحی مدرنی است و شرکت سازنده مدعی است برای نسل آینده طراحی شده، از سبک مینیمالیستی هم پیروی می کند.

طراحی جلو پنجره این خودرو به صورت یکپارچه شده و چهره خودرو را بهبود می‌بخشد. این طراحی شکل اسپرت خودرو را برجسته کرده است.

نمایش در پکن اکسپو 2024

اگر چه خودرو در کشورهای متعددی رونمایی شده و به فروش در آمده، اما برای نمایش بیشتر در نمایشگاه خودرو پکن 2024 هم به نمایش درآمد و علاقه مندان از نزدیک این خودرو را تماشا کردند. تاکنون اف ایکس برقی در کشورهای مختلفی فروخته شده و به گزارش شرکت سازنده، فروش ماهانه این خودرو در حال رشد است.

البته هنوز جزییاتی بیشتری از این خودرو از سوی برند فونیکس NEV اعلام نشده اما مطابق اطلاعات جهانی می توان انتظار خودرویی جذاب، قدرتمند و بهینه را داشت که با هر بار شارژ کامل، بیش از 400 کیلومتر را پیمایش می کند و می توان در بازار داغ خودروهای برقی، نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا