پیش‌فروش محصولات سایپا به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش به‌روزترین‌ها پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید سعید قربان از روز چهارشنبه این هفته آغاز می‌شود.

گروه خودروسازی سایپا به‌منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، پیش‌فروش محصولات خود را برای متقاضیان عادی، طرح‌ “جوانی جمعیت و حمایت از خانواده” و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 23 خرداد 1403 آغاز می‌کند.

نحوه ثبت‌نام

متقاضیان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت، اقدام به ثبت‌نام کنند.

توصیه‌های مهم

  1. برای تسهیل در فرآیند ثبت‌نام، متقاضیان می‌توانند قبل از زمان شروع ثبت‌نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت یا به‌روزرسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.
  2. تاکید می‌شود که ثبت‌نام در این طرح فروش تنها از طریق آدرس ذکر شده امکان‌پذیر است و استفاده از سایر آدرس‌ها مسئولیت آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

این پیشنهاد ویژه به متقاضیان عادی، طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، و جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص یافته است و فرصتی استثنائی برای خرید خودرو از سایپا را فراهم می‌کند.

برای هرگونه اطلاعات بیشتر و دریافت جزییات بیشتر، به سایت رسمی سایپا مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا