همکاری ایرانسل و پتروشیمی هنگام در زمینه هوشمندسازی و تحول دیجیتال

ایرانسل و پتروشیمی هنگام، تفاهم‌نامه همکاری برای مشارکت در زمینه هوشمندسازی و تحول دیجیتال، امضا کردند.

به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، همزمان با سومین روز نمایشگاه الکامپ، ظهر امروز دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳، در مراسمی با حضور دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل و دکتر غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل پتروشیمی هنگام، تفام‌نامه همکاری بین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و پتروشیمی هنگام، در زمینه استفاده از سرویس‌های راهکارهای سازمانی ایرانسل به جهت تحقق هوشمندسازی و تحول دیجیتال در صنایع، به امضاء رسید.

براساس مفاد این تفاهم نامه پتروشیمی هنگام ذیل پوشش شبکه ایرانسل، از سرویس‌های راهکارهای سازمانی مانند PoC، FMS، VSaaS، APN، VPN و MVPN، برای تحقق کارخانه متصل و هوشمند بهره‌مند می‌شود.

همچنین راهکارهای سازمانی ایرانسل به عنوان پارتنر هوشمندسازی و تحول دیجیتال در کنار پتروشیمی هنگام، به عنوان مشاور و تسهیل‌کننده فرآیند انتخاب و استفاده از تکنولوژی‌های مورد نیاز قرار می‌گیرد.

مدیرعامل ایرانسل در این مراسم با ابراز خرسندی از این همکاری مشترک گفت: امیدواریم طی این همکاری، بتوانیم قدم‌هایی در رابطه با ارائه خدمات و محصولات مبتنی بر هوشمندسازی به ویژه برای صنایع داشته باشیم و بتوانیم در صنعت مهمی چون پتروشیمی، این خدمات را توسعه دهیم.

مدیرعامل پتروشیمی هنگام نیز در این مراسم گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی و به دنبال آن پیاده‌سازی تحول دیجیتال از الزامات صنایع است و خوشحالیم که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های اپراتور ایرانسل می‌توانیم در پتروشیمی هنگام، این روندهای جدید را پیاده‌سازی و اجرا کنیم.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با تمرکز بر سه محور اصلی اقتصاد دیجیتال، تحول دیجیتال و هوش مصنوعی، در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳)، شرکت کرده است و با نگاهی جامع و در تمام حوزه‌های فعالیت خود، شامل حوزه‌های فروش و توزیع، دیجیتال، واحد تحقیق و توسعه (ایرانسل لبز)، خدمات ارتباط با مشتریان، راهکارهای سازمانی، توسعه شبکه و زیرساخت، منابع انسانی، بومی سازی، امنیت شبکه، پایداری و مسئولیت اجتماعی و… است که با ایجاد ایستگاه‌هایی در غرفه ایرانسل، پاسخگوی نیازهای بازدیدکنندگان و مشترکان است و همچنین شرکت‌های مرتبط با ایرانسل از جمله ویستا، گروه اسنپ، ویستامدیا و صندوق نوآفرین، میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

در روز اول الکامپ ۱۴۰۳، ایرانسل با حضور وزیر ارتباطات در غرفه خود، سرویس فیبرنوری پرو (FTTX Pro) را افتتاح کرد و با انجام تست سرعت، از بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه فیبرنوری ایرانسل با ثبت عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، رونمایی کرد. همچنین ایرانسل در این روز توانست بالاترین سرعت اینترنت ایران در شبکه 5G-SA خود را با عدد بالاتر از ۸ گیگابیت بر ثانیه، به ثبت برساند تا بار دیگر رکورد سرعت اینترنت در ایران را جا‌به‌جا کند.

علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، می‌توانند تا ۱۲ تیر، از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حضور پیدا کرده و به سالن اصلی نمایشگاه «سالن ۳۸»، مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا