بازار

توزیع روزانه 300 تن گوشت گرم ویژه ایام محرم؛ گوشت گرم و منجمد سراسر کشور تامین می شود

به گزارش به روزترین‌ها؛ مسعود رسولی دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت، اطمینان داد که گوشت مورد نیاز برای ایام محرم به طور کامل تامین شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های موثر واردات، تامین این گوشت توسط پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی به خوبی انجام گرفته است.

به گفته رسولی، هیئت‌های مذهبی در ایام محرم عمدتا از گوشت منجمد گوساله استفاده می‌کنند، و هیچ محدودیتی در توزیع این گوشت‌ها وجود ندارد. همچنین با توجه به ذخایر مناسب گوشت‌های منجمد، هیچ مشکلی در توزیع این محصولات نداریم.

رسولی با اشاره به واردات و توزیع روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم گوساله و گوسفند، بیان کرد: گوشت گرم گوساله در تمامی استان‌ها و گوشت گوسفندی در استان‌های تهران و البرز توزیع می‌شود.

دبیر انجمن صنعت بسته‌بندی گوشت، نرخ فعلی هر کیلو گوشت گوساله منجمد را ۲۸۵ هزار تومان، گوشت مخلوط گوسفندی گرم را ۳۱۶ هزار تومان، گوشت گوساله گرم شامل ران، سردست و راسته را ۲۹۹ هزار تومان و چرخ‌کرده را ۲۷۵ هزار تومان اعلام کرد.

وی همچنین وضعیت فعلی واردات گوشت را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با استمرار سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های مناسب واردات، تنظیم بازار گوشت بدون مشکل ادامه خواهد یافت. افزون بر این، واردات ماه‌های اخیر منجر به تعدیل و کاهش قیمت نیز در بازار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا