اخبار برگزیدهفناوری های نوینفیدفید برترفین تک و فناوریموبایل

جادوی تکنولوژی با آنر Magic V3؛ باریک‌ترین و هوشمندترین گوشی تاشوی جهان رونمایی شد

به‌روزترین‌ها| آنر، یکی از زیرمجموعه‌های فناوری هواوی ادعا می‌کند که باریک‌ترین گوشی هوشمند تاشوی جهان را با قابلیت‌ هوش مصنوعی رونمایی کرده است. این رونمایی بخشی از استراتژی آنر برای نفوذ به بازار بالارده است.

ویژگی‌ها و قیمت

Honor Magic V3، با قیمتی معادل ٨هزار و ٩٩٩ یوان (تقریباً هزار و ٢٣٨ دلار آمریکا)، تنها ۹.۲ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن ۲۲۶ گرم است، که آن را باریک‌تر از مدل‌های مشابه سامسونگ و هواوی می‌کند. مدل پایه Magic Vs3 با قیمت ۶هزار و ٩٩٩ یوان (۹۶۴ دلار)، دارای ضخامت ۹.۸ میلی‌متر و وزن ۲۲۹ گرم است.

پیشرفت‌های طراحی

جورج ژائو مینگ مدیرعامل آنر درباره پیشرفت های طراحی در این مدل جدید بیان کرد: طراحی باریک این دستگاه به شرکت یک مزیت رقابتی در بازار رو به رشد گوشی‌های هوشمند تاشو می‌دهد، بازاری که شامل مدل‌های بازشو به صورت عمودی (clamshell) و دستگاه‌های تاشو که افقی باز و تبدیل به تبلت می‌شوند، است.

قابلیت‌های هوش مصنوعی

این دستگاه تاشو دارای قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی از جمله حفاظت از چشم، عکاسی با ضبط حرکت و سازمان‌دهی هوشمند آلبوم عکس است.
بنابراین، انتظار می‌رود این ویژگی‌های هوش مصنوعی باعث افزایش ۳.۱ درصدی در محموله‌های گوشی‌های هوشمند چین در سال ۲۰۲۴ شود و به ۲۷۹ میلیون واحد برسد.

رقابت در بازار جهانی

در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو، هواوی توانست در سه‌ماهه اول امسال، علی‌رغم تحریم‌های ایالات متحده، سامسونگ را به عنوان برترین فروشنده پشت سر بگذارد، با اختصاص ۳۵ درصد از بازار، و سامسونگ سهم ۲۳ درصدی را به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا