سلامتفید

تجلیل انجمن‌های صنفی از خبرنگاران سلامت در روز خبرنگار

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ امروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار، انجمن‌ها و تشکل‌های صنفی فعال در حوزه سلامت از خبرنگاران تقدیر به عمل آوردند.

این مراسم با حضور عباس کبریایی زاده رئیس فدراسیون اقتصاد سلامت، محمد عبده زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی، اکبر عبداللهی اصل رئیس سندیکای تولیدکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی، امیرحسین جمشیدی رئیس انجمن تولیدکنندگان داروهای طبیعی، فرآورده‌ها و طب سنتی، مهدی پیرصالحی عضو هیئت مدیره سندیکای تولیدکنندگان مکمل‌های رژیمی و غذایی ایران، بختیار علم بیگی رئیس انجمن شوینده، بهداشتی و آرایشی، ابوالفتح صانعی رئیس اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی، محمدرضا کمپانی نایب رئیس اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و لیلا چگینی مدیرعامل موسسه رسایش و جمعی از فعالان و خبرنگاران عرصه سلامت برگزار شد.

تجلیل انجمن‌های صنفی از خبرنگاران سلامت در روز خبرنگار

خبرنگاران نمایندگان شفاف سازی در حوزه سلامت

عباس کبریایی زاده رئیس فدراسیون اقتصاد سلامت ایران، در سخنرانی خود برای تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های حوزه سلامت بیان داشت: «خبرنگاران، نماینده و نگهبانان حکمرانی خوب هستند.»

وی با تبریک روز خبرنگار افزود: «خبرنگاران با عملکرد خود در حوزه اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی، زمینه را برای تحقق اهداف حکمرانی خوب فراهم می‌کنند.»

گفتنی است، این مراسم در فضایی دوستانه و صمیمی برگزار شد و فرصتی فراهم آمد تا خبرنگاران و مسئولان انجمن‌ های مختلف، نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. در این دیدار، بر اهمیت نقش خبرنگاران در انتقال اطلاعات صحیح و دقیق به جامعه تأکید شد. همچنین، خبرنگاران دغدغه‌ های خود را مطرح کرده و پیشنهاداتی برای بهبود اطلاع‌ رسانی در حوزه سلامت ارائه دادند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا