اخبار برگزیدهخودروفناوری و خودروفیدفید برتر

توقف برای شارژ مرسدس بنز؛ دروازه‌ ای به دنیای بازی‌های ویدیویی

در یک گام بلند به سمت آینده‌ای هوشمند و متصل، مرسدس بنز اعلام کرده است که با بهره‌گیری از سرویس بازی های ویدیویی، قصد دارد تجربه سرنشینان خودروهای خود را به سطحی بی‌سابقه ارتقا دهد. این همکاری، که در نمایشگاه گیمزکام افشا شد، مرسدس بنز را به اولین خودروسازی تبدیل می‌کند که امکان دسترسی به بازی‌های AAA را در خودروهای خود فراهم می‌سازد.

با استفاده از این سرویس، سرنشینان می‌توانند حتی در مواقعی که خودرو متوقف است، مانند زمان شارژ یا پارک، سرگرم شوند. این نوآوری نه تنها تجربه رانندگی را متحول می‌سازد بلکه مرسدس بنز را در صدر تکنولوژی‌های خودروهای لوکس قرار می‌دهد.

مونا سترک – به‌روزترین‌ها| در جریان برگزاری گیمزکام؛ نمایشگاه صنعت بازی آلمان، مرسدس بنز اعلام کرد که با بوستروید، یک سرویس بازی ابری که عناوین AAA از پلتفرم‌های محبوبی مانند استیم و اپیک گیمز را ارائه می‌دهد، همکاری کرده است. بوستروید در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ بازی در کتابخانه خود دارد که آماده‌ی بازی بر روی رایانه‌های شخصی، لپ‌تاپ‌ها، تلفن‌های هوشمند و تلویزیون‌های هوشمند هستند.

توقف برای شارژ مرسدس بنز؛ دروازه‌ ای به دنیای بازی‌های ویدیویی

مرسدس بنز قصد دارد با بهره‌گیری از تجربه و تخصص بوستروید، این بازی‌ها را به خودروهای خود بیاورد و تجربه‌ای نوین برای سرنشینان فراهم کند. در غرفه SK Gaming، یک خودرو مرسدس E-Class حضور داشت که بازدیدکنندگان می‌توانستند بازی‌ها را تجربه کنند.

این سرویس بازی برای صاحبان خودروهایی که بسته ارتقاء یافته سرگرمی MBUX و سیستم اطلاعات و سرگرمی نسل سوم MBUX را خریداری کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. حالت بازی تنها زمانی فعال است که خودرو در حالت ثابت قرار دارد و نیاز به اتصال یک کنترلر بازی یا تلفن هوشمند از طریق بلوتوث دارد.

مرسدس بنز اعلام کرد که بوستروید سال آینده در اروپا و آمریکای شمالی و جنوبی در دسترس خواهد بود. این همکاری می‌تواند تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی را برای مالکان خودروهای مرسدس بنز به یک سطح جدید ارتقا دهد و خودروها را به یک پلتفرم تفریحی چندمنظوره تبدیل کند.

تحولی در تجربه سرنشینی مرسدس بنز

همانطور که گفته شد؛ همکاری مرسدس بنز و بوستروید قابلیت های سرگرم کننده ای برای مالکان خودروها ایجاد کرده اند که شامل سرگرمی در حین توقف می شود که سرنشینان می‌توانند با بهره‌گیری از این فناوری، در زمان‌های توقف برای مثال در پارکینگ یا زمان شارژ خودروهای الکتریکی به بازی‌‌های ویدیویی بپردازند و از زمان خود لذت ببرند.

توقف برای شارژ مرسدس بنز؛ دروازه‌ ای به دنیای بازی‌های ویدیویی

همچنین با امکان دسترسی به بازی‌های AAA از طریق خودرو، مرسدس بنز می‌تواند مشتریان خود را به یک تجربه متحول‌ کننده و جذاب از بازی دعوت کند.

البته این اولین بار نیست که مالکان برخی از برندهای خودرو از چنین ظرفیتی بهره مند می شوند و پیش از مرسدس بنز نیز، تسلا و بی ام و نیز چنین امکانی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند.

به طوری که خودروهای تسلا نیز با توانایی اجرای بازی‌های ویدیویی معروف هستند. تسلا مدل‌های خود را با قابلیت نصب و اجرای بازی‌های مختلف از جمله بازی‌های کلاسیک و بازی‌های جدیدتر مجهز کرده است، که بسیاری از این بازی‌ها از طریق سیستم اطلاعات و سرگرمی داخلی تسلا در دسترس هستند.

توقف برای شارژ مرسدس بنز؛ دروازه‌ ای به دنیای بازی‌های ویدیویی

همچنین برخی از مدل‌های بی ام و و سایر خودروهای لوکس نیز دارای سیستم‌های اطلاعات و سرگرمی با قابلیت‌های پیشرفته هستند که امکان دسترسی به بازی‌ها و سرگرمی‌های مختلف را فراهم کرده‌اند، اما هنوز به طور خاص به اجرای بازی‌های AAA پرداخته نشده است.

تجربه ای متفاوت با مرسدس بنز

در کل این قابلیت جدید مرسدس بنز و بوستروید نه تنها تجربه سفر و توقف را برای سرنشینان بهبود می‌بخشد، بلکه یک قدم بزرگ به سمت تبدیل خودروها به پلتفرم‌های چندمنظوره و حتی بازی‌های ویدیویی است.

مرسدس بنز با این نوآوری در حال پیشرو ماندن در بازار خودروهای لوکس و فناورانه است و این فناوری می‌تواند در آینده نزدیک تاثیرات مثبتی بر صنعت خودرو و تجربه رانندگی و سرنشینی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا