اقتصاد ایرانبازارفیدفید برتر

قیمت نان تهرانی ها افزایش یافت

نظری رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران از افزایش قیمت نان و اعمال آن در کارت خوان های عرضه با موافقت وزارت کشور خبر داد.

به گزارش به‌روزترین‌ها، فاطمه نظری رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران با اشاره به تغییر قیمت در کارت های عرضه نان با موافقت وزارت کشور گفت: نرخ نان سنگک ساده از ۳ هزار تومان به ۵ هزار تومان، همچنین قیمت نان بربری ساده با آرد نوع یک از یک هزار و 800 تومان به ۲ هزار و 500 تومان و بربری ساده با آرد نوع 2 از ۲ هزار و 500 تومان به ۳ هزار و 500 تومان تغییر یافته است.

وی با اشاره به تغییرات قیمت نان لواش در انواع مختلف نیز ادامه داد: نان لواش با آرد نوع یک از 500  تومان به 700  تومان تغییر قیمت یافت و لواش نوع 2 نیز از 650 به 900 تومان رسید.

نظری تصریح کرد: قیمت نان سنتی تافتون با آرد نوع یک، از ۹۰۰ تومان به یک هزار و 260 تومان و نوع 2 از یک هزار و 200 به یک هزار و 500 تومان رسید. همچنین قیمت نان ماشینی تافتون با آرد نوع یک از 700 به ۸۵۰ تومان و نوع 2 از یک هزار به یک هزار و 200 تومان تغییر یافت.

به گفته وی شکل عرضه نان کنجدی نیز تغییر یافته، به این ترتیب که در کارتخوان‌ های عرضه نان قسمتی جداگانه برای خرید کنجد در نظر گرفته شده و مشتریان می توانند از این قسمت به ازای هر نان از ۱۰ تا ۳۰ گرم کنجد خریداری کنند و نانوا با نظر مشتری از این کنجد در پخت نان استفاده می کند.

گفتنی است پیش تر قیمت نان در استان‌های مختلف اصلاح شده بود و همچنین قیمت نان از سال ۱۴۰۰ تاکنون در تهران تغییر نکرده بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا